Gå til innhold

Fler som legger merke til at TS alltid skal angripes? uansett situasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Jeg ser det spesielt i samliv og relasjoner, skal ts angripes. Jeg leste en tråd, hvor en dame i en tråd innrømmet at det var hun skrev den forrige tråden, bare at hun skrev fra perspektivet til "den andre damen" hvis dere skjønner. Vel, skriver jeg en tråd som: "forelsket i opptatt fyr" hadde jeg fått hatmelingene. "En dame legger seg etter typen min" , ville det kommet kommentarer om at jeg er for sjalu, annen tråd: "kjæresten min har kvinnelig venninne" ville det blitt skrevet; "håper han finner seg ei som ikke er så kontrollerende". Og, hadde jeg skrevet "kompisen min har fått dame" ville det blitt skrevet "respekter at de er sammen og ikke ha kontakt med ham" .. skjønner? fler som legger merke til dette? :P

Anonymous poster hash: f7ae7...791
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Folk elsker å hakke ned på noen, særlig når de kan gjemme seg bak AB.

• Liker 3
Skrevet

Nei og ja. Jeg erfarer at man får mye nyansert hjelp. Man skal ikke være slem, men sannheten er ikke alltid slik TS ønsker å høre den.

• Liker 2
Skrevet

Nei og ja. Jeg erfarer at man får mye nyansert hjelp. Man skal ikke være slem, men sannheten er ikke alltid slik TS ønsker å høre den.

Ja, hjelp kan man få. men det jeg skulle frem til, var at folk som svarer ts, forsvarer veldig lett de ts skriver om, men hakker ned på ts . som jeg så, med hun som først oprettet en tråd hvor hun latet som hun var en annen. men innrømmet i en senere tråd at hun selv var den hun skrev om i tråden. hakking på bege trådene :P

• Liker 1
Skrevet

Ja, hjelp kan man få. men det jeg skulle frem til, var at folk som svarer ts, forsvarer veldig lett de ts skriver om, men hakker ned på ts . som jeg så, med hun som først oprettet en tråd hvor hun latet som hun var en annen. men innrømmet i en senere tråd at hun selv var den hun skrev om i tråden. hakking på bege trådene :P

Jeg er litt trett, men dersom jeg forstår riktig skal jo ikke slikt forekomme.

Skrevet

Jeg ser dette i så og si ALLE tråder.. Og da snakker jeg ikke om konstruktiv kritikk (mulig den som skriver tror det er det h*n mestrer?) men regelrett hakking. En annen skrev om at hun ikke sa ha det til babyen før hun forlot rommet, da haglet det med "Alle vet jo at en ikke forlater babyen på stellebordet!!!", (Det stod ingenting om at det var på stellebordet.) Kanskje dårlig eksempel, men jeg ser det iallefall i alle tråder at folk tror det verste og er skikkelig negative og ekle noen ganger også. Hva med den TS som så en mann runke på vei til skolen? Hun følte nesten at hun ble utsatt for et overgrep (men var klar på at det selv sagt ikke var noen voldtekt, kun egen følelse) hun fikk jo pes for å være "hva som er galt med verden i dag" og falske voldtekstanmeldelser, klærne hennes osv osv.. Og alle ste-mødre... he he!

Anonymous poster hash: e8149...47c
  • Liker 3
Skrevet

Det er så jævla typisk. TS skal tas, uansett tema!

Anonymous poster hash: 6a45e...a93

Skrevet

Hehe ja folk er gærne :P tar av helt...

Folk må jo ha inn ting med teskje, hvis ikke begynner de å kalle TS for morder, barnemishandler, sykelig sjalu, utro e.l

Anonymous poster hash: 0c1d2...ab4

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Ja, jeg har veldig godt lagt merke til det. Jeg svarer alltid med mitt brukernavn, ikke som Anonymbruker og jeg gir min ærlige mening.

Jeg har også lagt merke til at de som hakker ned på folk bruker Anonymbruker. Det er feigt: Vil du være slem og usaklig, vis ihvertfall trynet ditt.

Endret av gjestvest
Skrevet

Hva er det med trådstarteren her som alltid klager på alt mulig?

Slutt å klag! Trådstartere legger fram et argument her!

:balltre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...