Gå til innhold

Plutselig innbilt svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en Chihuahua tipse på snart 9 år. I alle disse årene har hun fra tid til annen fått litt væske pattene sine, men ellers har hun vært helt normal. Veterinæren jeg snakket med sa at dette ikke var noe å bry seg om så lenge hun ikke hadde noen plager.

Nå er hun i en sånn ''melke''periode igjen, og jeg har merket at hun er ekstremt urolig og pipete! Hun går rundt å små piper døgnet rundt og sover dårlig (jeg sover med henne i senga så jeg merker dette). I tillegg peser hun ofte med tunga ut!.

Hun finner ikke ro, og skal opp av sofaen, ned av sofaen, under genseren, ut av genseren, opp på armen, ned osv osv..

Hun får nok av turer, kos, mat og vann så det er ikke et problem ihvertfall.

Kan dette være innbilt svangerskap? Og kan hun plutselig få det etter snart 9 år?

Takk for svar :biggrin: ,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke plutselig innbilt svangerskap som 9 åring. Hun har jo hatt det før, bare med mildere symptomer. Min erfaring er at det kan variere fra gang til gang hvordan det utarter seg, men det kan hende min tispe bare var en liten særing. :fnise:

Skrevet

Hvis hun plages av det ville jeg absolutt tatt en tur til veterinær, både for å sjekke at det ikke ligger noe annet bak, og for å spørre om hunden kan få Galastop så hun slipper å bli plaget av overivrige hormonreaksjoner.

Anonymous poster hash: 25026...c1d

Skrevet

Finnes det overgangsalder for hunder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...