Gå til innhold

Betalt i p-hus med kort, blir ikke trukket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi var på ferie i Oslo for to uker siden og betalte parkeringshuset ved å dra visakortet. Men summen har ikke blitt trukket fra kontoen enda. Er det vanlig at det tar så lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ta opp til en mnd da enkelte selskaper ikke gjør dette oftere en en gang i mnd.

Skrevet

jupp! Det tar ofte lang tid. Det er det jeg har erfart.

Skrevet

Jeg brukte kort på parkering i Kragerø for litt over ett år siden og har enda ikke blitt trekt for det.

Har hørt at det kan ta litt tid før man blir trekt når man betaler parkering med kort , men nå som det har gått over ett år siden, regner jeg med at jeg slipper unna. Greit det, 230kr spart. :P

Skrevet

Jeg trakk kortet på parkeringen på Gardermoen første uken i juni. Beløpet ble trukket først 3 uker senere.

Er visst gansek vanlig på parkeringsautomater dette, ser det ut til...

Skrevet

Her kommer det ann på hva slags boks som sitter i automaten.

For det første er det som det blir sakt her lenge mellom hver gang parkeringsselskapene sender inn sine data. En annen ting er at enkelte av disse boksen er veldig lette å slette innholde på i et uforvarent øyeblikk.

Dette gjelder flere betalingssteder. Et utested i Oslo hadde en slik boks. Det er mange by-kvelder de aldri har trukket fra kortet mitt :-) Men for dem ble problemt så stort at de nå har investert i ny maskin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...