AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har et spørsmål til dere som har brukt Canesten eller Pevaryl mot soppinfeksjon i skjeden. I går kjøpte jeg en pakke med en vaginal pille + krem (Canesten). Satt inn pillen før jeg la meg. I dag har jeg ikke hatt mye utflod, men litt hvit utflod som minner om sopputfloden. Jeg lurer på om dette kan være fra pillen, eller om det mest sannsynlig er sopp? Dere som har brukt slik type behandling, fikk dere litt slik utflod etter å ha brukt en vaginal pille? Anonymous poster hash: e9c6e...480
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Ja, pillen løser seg opp og blir hvit og kornete, og restene kommer ut igjen og kan minne om soppen. Det er ikke noe farlig.Anonymous poster hash: 1ad76...35f
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Bare huske å smøre på til det ikke klør mer nu.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Det klør ikke så mye, bare av og til, men jeg smører meg 3 ganger dagen Anonymous poster hash: e9c6e...480
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Hvor lenge er det vanlig at det kommer slik utflod? Har fremdeles litt i dag, slik som i går. Beklager, er bare så nervøs for at infeksjonen ikke er vekke. Anonymous poster hash: e9c6e...480
Gjest SweetSunshine Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Det kan gå flere dager. Bare slapp heeelt av:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå