Gå til innhold

forsikringen de tilbyr på eplehuset - verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe meg macbookair i morgen på eplehuset og veit at de maser om forsikring. er det verdt det å ta en sånn forsikring på 3 år til 3k -eller noe sånn- eller ikke?

Anonymous poster hash: 36b45...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva den forsikringen dekker, men generelt sett tror jeg ikke disse forsikringene har veldig mye for seg. Det er en del datarelatert som kan bli dekket av andre forsikringer også, for eksempel innbo- eller reiseforsikring, men det kommer helt an på skaden da.

Konklusjonen min er i alle fall at det ikke er noen vits å kjøpe på ekstra forsikring på den.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva den forsikringen dekker, men generelt sett tror jeg ikke disse forsikringene har veldig mye for seg. Det er en del datarelatert som kan bli dekket av andre forsikringer også, for eksempel innbo- eller reiseforsikring, men det kommer helt an på skaden da.

Konklusjonen min er i alle fall at det ikke er noen vits å kjøpe på ekstra forsikring på den.

Takk! :)

Greia med den forsikringen er vel at om noe skjer med macen innen 3 år så fikser de den eller du får ny uten egenandel. Men alle pcer har vel garanti på minst 1 År uansett? :)

Anonymous poster hash: 36b45...169

Skrevet

Kommer, som sagt, an på hva forskringen dekker, og hva slags forsikring du har fra før.

Det stemmer, som du sier, at Apple gir deg ett års garanti, men det er viktig å huske på at vi som norske forbrukere også har fem års reklamasjonrett på slike varer. Dvs at dersom det skulle skje noe med maskinen som ikke er din skyld vi dette bli dekt av en evt. reklamasjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har forsikring i DnB og betaler vel rundt 250 i måneden for helårs reise, skade og ulykkesforsikring, samt forsikring for 2 x kamera og en mac. Hadde aldri brukt penger på den forsikringen, når du kan få en forsikring hos banken som dekker mye mer, til en lavere pris :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...