Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Jeg fikk tips om at det finnes klær fra den svenske designeren Jenny Helström å få kjøpt i Oslo. Er det noen som vet HVOR?
Hilde Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Jeg har sett merket på Shopgirl (kjoler, skjorter, skjørt, de mest feminine plaggene til Helström), og jeg har sett det på Grim (mer "hiphop" type klær, en venninne kjøpte en knebukse i joggestoff som er utrolig tøff der.) Jeg vet at Grim har hatt halv pris på endel varer nå nylig (et par uker siden), deriblant Helström. Kan jo hende de har salg enda..?
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Hmm, hvor ligger de butikkene. Jeg har teflonhukommelse for adresser. Shopgirl, lå ikke det på et senter? Ikke Oslo City? :klø:
Miss-X Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Shopgirl finner du på Arkaden. Ligger ikke langt fra Oslo City, ved siden av Rica Oslo Hotel. Åpent til kl 18 på hverdager.
MiniMjau Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 GRIM ligger rett overfor den store HM butikken ved Oslo City.Ved nedgangen til t-banen.
Gjest Junebugg ii Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Klarer ikke å huske navnet på butikken akkurat nå - men selv har jeg kjøpt Jenny H. topp og kjole i en av butikkene nederst i Markveien på Gr.løkka. Det er en kles- og skobutikk som også selger Ugg. Klarer som sagt ikke å huske navnet på butikken, men det er litt psykedelisk navn tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Klarer ikke å huske navnet på butikken akkurat nå - men selv har jeg kjøpt Jenny H. topp og kjole i en av butikkene nederst i Markveien på Gr.løkka. Det er en kles- og skobutikk som også selger Ugg. Klarer som sagt ikke å huske navnet på butikken' date=' men det er litt psykedelisk navn tror jeg.[/quote'] Det er den jeg mener, Etheral!! :-) Om jeg bare kunne huske navnet..
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #8 Skrevet 6. august 2004 Om jeg bare kunne huske navnet.. Hrmf :evil: :-x
Kalas Skrevet 12. august 2004 #9 Skrevet 12. august 2004 Er det ikke D'lirium den heter? Liten sjappe i to etasjer, med både klær og sko? Jeg tror jeg kjøpte et Jenny Hellström-skjørt der i fjor.
Gjest Ethereal Skrevet 12. august 2004 #11 Skrevet 12. august 2004 Hva slags stil er det på disse klærne? Og D'Lirium generelt?
Gjest Étoile Skrevet 15. august 2004 #12 Skrevet 15. august 2004 Jenny Hellstöm har mye skjorte-kjoler, t-skjorter, skjørt og bluser. Enkle snitt, litt retro, og mye mønster på skjortene og kjolene, blomster, mye farger etc. D'lirium selger klær som er typisk "urbant og trendy". Jeans, t-skjorter, sko, belter og stæsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå