Gjest pace Skrevet 7. august 2004 #21 Del Skrevet 7. august 2004 Har du ikke prøvd det så vet du ikke om du liker det eller ikke vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2004 #22 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg er jordgeit! Geitas egenskaper: Du er snill og omsorgsfull, kanskje litt usikker på deg selv, men du er samtidig meget drømmende. Videre er du heldig og lykkelig så sant du lærer deg å være litt mer sikker på deg selv og ikke bekymrer deg for mye. Du kan komme til å arve mye penger fra dine nærmeste, eller kan du også tjene gode penger på egenhånd, hvis du vil. Mange gode leger, pleiere og serviceinnstilte mennesker er født i dette tegnet. Du er glad i mennesker og liker å være med på festlige tilstelninger, og du er egentlig ganske selskapssyk. Du er flink i forretninger som har med kunst og mennesker å gjøre. Hvis du får mye støtte, så kan du virkelig drive det langt i livet. Som den kvinnelige Geit er du godt likt og populær, men vær forsiktig så det ikke blir altfor mange kjærester på en og samme tid. Det kan skape masse forviklinger for deg. Du har foreldre som er forståelsesfulle og glad i deg, men du setter mest pris på din mor. Forholdet mellom dine søsken og deg er meget bra, og som regel er du den eldste i familien slik at du får bruk for din moderlighet overfor de søsken som er yngre enn deg. Du er veldig glad i barn og du gjør alt for at barna dine skal vokse seg store og sterke. De positive egenskapene Omsorgsfull, vennlig, snill, fredselskende, diplomatisk, fleksibel, veltalende, fantasirik og med kunstneriske evner. De negative egenskapene Humørsyk, pessimistisk, ustrukturert, ubestemt og usikker. Yrker som passer til Geit Sykepleier, lege, prest, sosialarbeider, politiker, skuespiller, kunstner, alle yrker hvor du kan bruke din kreativitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2004 #23 Del Skrevet 13. august 2004 Ditt dyretegn er Hare Haren er kjent for sin dyd og anstendighet. Videre er du svært snarrådig og lur, men du har gode manerer og setter pris på et stille og rolig liv uten mas. Særlig har du ikke noe til overs for ubehageligheter og krangling og prøver i det lengste å holde deg vekk fra det. Du er meget fredselskende og har en behagelig innflytelse på dine omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 30. august 2004 #24 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg er hare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2004 #25 Del Skrevet 30. august 2004 Alle kan vel se at jeg er tiger <-------- Nei... jeg er gris faktisk... Du er snill og omsorgsfull, men du er av og til litt for intens og masete. Du er foretaksom, og ikke så lat som alle tror du er. Som Gris er du født i lykkens tegn, faktisk så er du det mest heldige tegnet i den kinesiske zodiaken. Det eneste du mangler er litt tro på deg selv, og hvis du har det, så kan du ha lykke og hell med deg gjennom hele livet. Du kan bli kjemperik på å være snill og omsorgsfull mot andre mennesker. Arbeid som har mye med mennesker å gjøre, vil du selvfølgelig trives godt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 30. august 2004 #26 Del Skrevet 30. august 2004 Tiger jeg og. Vannmann og Tiger. Heftig, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 30. august 2004 #27 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg er en hest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 30. august 2004 #28 Del Skrevet 30. august 2004 Tiger her også (+ at jeg er Skorpion....) Rimelig farlig altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. august 2004 #29 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg er visst hest. Jeg er også hest. Vi er like gamle vi to, kanskje vi er født i samme måned også? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. august 2004 #30 Del Skrevet 30. august 2004 Ape! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 31. august 2004 #31 Del Skrevet 31. august 2004 Ditt dyretegn er Geit Du er snill og omsorgsfull, kanskje litt usikker på deg selv, men du er samtidig meget drømmende. Videre er du heldig og lykkelig så sant du lærer deg å være litt mer sikker på deg selv og ikke bekymrer deg for mye. Du kan komme til å arve mye penger fra dine nærmeste, eller kan du også tjene gode penger på egenhånd, hvis du vil. Mange gode leger, pleiere og serviceinnstilte mennesker er født i dette tegnet Ikke dårlig:)Jobber faktisk som pleieassistent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 2. september 2004 #32 Del Skrevet 2. september 2004 Dyretegnet mitt er Hund (det visste jeg faktisk). Det som stod om hund er faktisk skremmende lik meg! Artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 13. september 2004 #33 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg er Ildslange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley =) Skrevet 10. oktober 2004 #34 Del Skrevet 10. oktober 2004 ROTTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. oktober 2004 #35 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ditt dyretegn er Hest Du er et arbeidsjern og utfører i dine arbeidsoppgaver effektivt og raskt. Iherdig, ambisiøs og målrettet er du også, men det som mangler hos deg, er litt tålmodighet og utholdenhet. Du er født under en heldig stjerne, og særlig er du optimistisk og jordnær. Du er opptatt av tingene rundt deg, og ikke minst har du hell med deg i alt som har med konkurranser å gjøre. Du kan tjene gode penger i yrker som har med spekulasjoner og spill å gjøre. Særlig ser du store muligheter i penge- og aksjetransaksjoner. Aksjetransaksjoner? aldri i livet..har aldri tapt så mye penger som på aksjer...resten er det kanskje noe i da... iallefall noe av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 12. oktober 2004 #36 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg er tiger (og fiskene) Du er en spennende og modig person med stor personlig utstråling og sjarm. Videre har du også en del meget bestemte meninger om ting og besitter en sterk vilje. Du går løs på alt du gjør med en voldsom energi og entusiasme. Din pågåenhet kan hjelpe deg frem i livet, men også skaffe deg en del uvenner og problemer hvis du ikke passer på. Selvfølgelig er du våken og skarp, og du er bestandig klar til å gjøre ditt beste der hvor det trengs. Litt av en original tenker er du også, og du er proppfull av nye ideer eller full av begeistring og foretakslyst overfor nye prosjekter. hehe..alt stemte faktisk!!:o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #37 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er en ild-drage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 14. oktober 2004 #38 Del Skrevet 14. oktober 2004 Oksen. Stemte meg ikke særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. oktober 2004 #39 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvis jeg husker rett - rotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. oktober 2004 #40 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ditt dyretegn er Hane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå