Gå til innhold

Hvilket dyretegn er du

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ditt dyretegn er Tiger

Du er en spennende og modig person med stor personlig utstråling og sjarm. Videre har du også en del meget bestemte meninger om ting og besitter en sterk vilje. Du går løs på alt du gjør med en voldsom energi og entusiasme. Din pågåenhet kan hjelpe deg frem i livet, men også skaffe deg en del uvenner og problemer hvis du ikke passer på. Selvfølgelig er du våken og skarp, og du er bestandig klar til å gjøre ditt beste der hvor det trengs. Litt av en original tenker er du også, og du er proppfull av nye ideer eller full av begeistring og foretakslyst overfor nye prosjekter.

jepp-jepp-jepp!! det var meg da!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg var visst en tiger jeg også, men jeg er også en drage.

Det er en kjensgjerning at du er sjarmerende, positiv og foretaksom. Imidlertid har du lett for å kjøre ditt eget løp og kan være egenrådig og autoritær. Andre vil nok finne deg litt for tøff og lite samarbeidsvillig. Du setter pris på livets mange små gleder, men du er også svært opptatt av status og glad i makt. Særlig er du flink til å tjene penger, du vet å ta godt vare på det du har av eiendeler og øker din formue etter hvert. Du kan bli svært rik og velholden med tiden.

Ikke så spes interessert i penger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jøss. Dette stemte skikkelig bra. Jeg var gris og det stemmer helt på meg asså! :wink:

Sjekket gris nå, og jaggu var jeg ikke en slik en og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ditt dyretegn er Hund

Du er solid og trofast, men bærer kanskje et lite preg av forsiktighet og pessimisme (?). Det er lurt av deg ikke å bekymre deg før ting er gjort. For når alt kommer til alt, så vil du greie deg meget bra. Du er enten meget heldig og har alt du trenger, eller så er du så uheldig at du ikke eier nåla i veggen. Som du forstår, er det stor forskjell på Hundene, men er du positiv og smiler til verden, så vil nok verden også smile til deg. Du er flink med din økonomi og passer hele tiden på at du ikke bruker mer enn du har.

Disse to tingene stemmer i hvert fall overhodet ikke!

Ikke er jeg forsikt, ikke er jeg pesimistisk og penger bruker jeg fortere enn jeg får dem..... hmmmm....

Har noen jugd til meg om fødselsdatoen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jordhund..

Du er solid og trofast, men bærer kanskje et lite preg av forsiktighet og pessimisme. Det er lurt av deg ikke å bekymre deg før ting er gjort. For når alt kommer til alt, så vil du greie deg meget bra. Du er enten meget heldig og har alt du trenger, eller så er du så uheldig at du ikke eier nåla i veggen. Som du forstår, er det stor forskjell på Hundene, men er du positiv og smiler til verden, så vil nok verden også smile til deg. Du er flink med din økonomi og passer hele tiden på at du ikke bruker mer enn du har.

Som regel er du en god medarbeider, men du kan også være flink til å administrere, kanskje du kan bli sjef likevel en dag.

Som den kvinnelige Hund er du reservert og forsiktig, og trives best sammen med dine nærmeste. Du er flink med det du gjør og klarer alltid å overholde tidsfristene. Ellers kan man regne med at du slåss til siste slutt og ikke gir deg så lett. Du vil lete lenge etter din utvalgte, for du er kresen og kravstor. Men finner du den rette, blir du både omsorgsfull og romantisk. Dine foreldre er enten veldig glad i deg, eller så vil de se på deg som en ekte opprører som setter seg opp mot dem i ett og alt. Det er derfor opp til deg selv å skape et godt forhold. Du tar deg godt av dine søsken, særlig hvis du er den eldste, og du kommer til å spille en avgjørende rolle i dine yngre søskens liv i tiden som kommer. Du er litt tøff og streng, men også kjærlig og omsorgsfull overfor dine egne barn.

.. ja ja stemte vel ikke så halvgæli dette... - hvertfall når valget er enten eller.. og halvgardering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket gris nå, og jaggu var jeg ikke en slik en og.

Ja, jeg leste noen av de andre, og det viser seg at jeg er en dragelignende grisehund med geiteklover og tigerøyne, gal som en hane og skikkelig rotten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Ja, jeg leste noen av de andre, og det viser seg at jeg er en dragelignende grisehund med geiteklover og tigerøyne, gal som en hane og skikkelig rotten.

Med andre ord ikke trygt å slippe deg løs i en trikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord ikke trygt å slippe deg løs i en trikk.

Ikke noe problem, for jeg er ikke svart i huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_my

Ditt dyretegn er Geit

Du er snill og omsorgsfull, kanskje litt usikker på deg selv, men du er samtidig meget drømmende.

Videre er du heldig og lykkelig så sant du lærer deg å være litt mer sikker på deg selv og ikke bekymrer deg for mye.

Du kan komme til å arve mye penger fra dine nærmeste, eller kan du også tjene gode penger på egenhånd, hvis du vil.

Mange gode leger, pleiere og serviceinnstilte mennesker er født i dette tegnet.

Du er glad i mennesker og liker å være med på festlige tilstelninger, og du er egentlig ganske selskapssyk. Du er flink i forretninger som har med kunst og mennesker å gjøre. Hvis du får mye støtte, så kan du virkelig drive det langt i livet. Som den kvinnelige Geit er du godt likt og populær, men vær forsiktig så det ikke blir altfor mange kjærester på en og samme tid. Det kan skape masse forviklinger for deg. Du har foreldre som er forståelsesfulle og glad i deg, men du setter mest pris på din mor. Forholdet mellom dine søsken og deg er meget bra, og som regel er du den eldste i familien slik at du får bruk for din moderlighet overfor de søsken som er yngre enn deg. Du er veldig glad i barn og du gjør alt for at barna dine skal vokse seg store og sterke.

Ikke at jeg setter mest pris på min mor, Men resten stemmer kanksje???......

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vilde23

Jeg er ape.

Du er superintelligent og lærer ting veldig fort, men du mangler utholdenhet og har en tendens til å hoppe fra sted til sted. Den store lykken er å finne noen som forstår deg og som samtidig kan ta del i det du gjør. Du kan bli ganske rik, det gjelder bare å bruke dine evner på en fornuftig måte og å være utholdende. Du er en problemløser og passer til arbeid som krever rask tankegang og visjoner. Som Ape er du det mest livlige tegnet i den kinesiske zodiaken, og du er glad i mennesker og setter pris på tempo og hardkjør. Du er en ekte forretningsmann som vet hva du vil. Uansett hva du måtte finne på, så vil du tjene gode penger. En virkelig kong Midas som gjør alt det du tar i til gull.

Som kvinne født i dette tegnet er du svært romantisk og glad i mennesker. Dessverre er du ikke kjent for din trofasthet. Dine foreldre synes du er flink og spennende, men til tider litt slitsom og skaffer dem mange unødige problemer. Du er en utspekulert diplomat som trives godt sammen med dine egne. Det er med andre ord et godt forhold mellom deg og dine søsken. Du vil få mange barn, og du elsker barn. Men problemet er at du ikke alltid får så mye tid til barna dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt dyretegn er Geit

Du er snill og omsorgsfull, kanskje litt usikker på deg selv, men du er samtidig meget drømmende. Videre er du heldig og lykkelig så sant du lærer deg å være litt mer sikker på deg selv og ikke bekymrer deg for mye. Du kan komme til å arve mye penger fra dine nærmeste, eller kan du også tjene gode penger på egenhånd, hvis du vil. Mange gode leger, pleiere og serviceinnstilte mennesker er født i dette tegnet.

De positive egenskapene

Omsorgsfull, vennlig, snill, fredselskende, diplomatisk, fleksibel, veltalende, fantasirik og med kunstneriske evner.

De negative egenskapene

Humørsyk, pessimistisk, ustrukturert, ubestemt og usikker.

Yrker som passer til Geit

Sykepleier, lege, prest, sosialarbeider, politiker, skuespiller, kunstner, alle yrker hvor du kan bruke din kreativitet.

Stemte overaskende bra. Men jeg er kanskje ikke så usikker sånn inni meg lenger. Og ikke så pessimistisk lenger. Det passer hvis de mener snill med trøffel. Vet ikke om jeg er så veltalende med andre enda. Men resten var på kornet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hest, men har ikke så mye tro på kinesisk astrologi...eller astrologi generelt. Jeg føler meg ikke som en typisk hest, de skal visst like å drive med pengespill, og jeg har aldri spilt Lotto engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...