-Pus- Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Har sett på madrass fra IKEA til sprinkelsengen. ...men hvem av de skal vi velge? - Noen erfaringer / tanker om saken? - Hva kjøpte du / har du tenkt til å kjøpe? (Har tenkt til å kjøpe overmadrass også, og ha tisselaken mellom madrass og overmadrass i tilfelle "uhell".)
Lovehearts Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 (endret) Vi valgte Vyssa Vackert + Vyssa Tulta overmadrass, i tillegg til Len madrassbeskyttelse mellom madrass og overmadrass som du selv tenker å ha Greit å beskytte madrassen i tilfelle uhel ja. Billigere og enklere å bytte ut en overmadrass bare, fremfor alt.. Kan tilføye at vi er fornøyd med valg av madrass. Snur den hver gang jeg skifter på senga, slik at det ikke blir synk i madrassen. Bruker alle 4 veiene om du skjønner Ser fort merke etter hodet og kropp etterhvert som babyen runder 10kg ja Endret 25. januar 2015 av Lovehearts
Essie_ Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Vi valgte vyssa vackert, men har ikke fått prøvd den ennå, iom at barnet ikke er født... Men det var den vi fikk best inntrykk av når vi var på ikea. God idé å ha tisselaken under overmadrass, det må jeg tenke litt mer på
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Vi valgte Vyssa Vackert + Vyssa Tulta overmadrass, i tillegg til Len madrassbeskyttelse mellom madrass og overmadrass som du selv tenker å ha Greit å beskytte madrassen i tilfelle uhel ja. Billigere og enklere å bytte ut en overmadrass bare, fremfor alt.. Kan tilføye at vi er fornøyd med valg av madrass. Snur den hver gang jeg skifter på senga, slik at det ikke blir synk i madrassen. Bruker alle 4 veiene om du skjønner Ser fort merke etter hodet og kropp etterhvert som babyen runder 10kg ja Nøyaktig det samme brukte/gjorde vi, og madrassen holdt flott frem til vi byttet til stor seng når min var 2,5 år. Anonymous poster hash: 9355e...f19
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Vi valgte vyssa vackert, men har ikke fått prøvd den ennå, iom at barnet ikke er født... Men det var den vi fikk best inntrykk av når vi var på ikea. God idé å ha tisselaken under overmadrass, det må jeg tenke litt mer på Husk at tisselaken er veldig klamt å ligge på. Har også hørt det er større fare for krybbedød siden det blir så tett om de sovner med hodet ned i madrassen. Anonymous poster hash: 2021a...712
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Vyssa Best i test fra TV2.no trur jeg , bare å søke opp Anonymous poster hash: e1e33...572
Essie_ Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Husk at tisselaken er veldig klamt å ligge på. Har også hørt det er større fare for krybbedød siden det blir så tett om de sovner med hodet ned i madrassen.Anonymous poster hash: 2021a...712 Jeg husker på det. Det var derfor jeg syns det hørtes lurt ut å ha tisselaken under en overmadrass..?
missdior Skrevet 25. januar 2015 #9 Skrevet 25. januar 2015 Tisselaken skal ligge på tvers og langt fra hodet til babyen!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #10 Skrevet 25. januar 2015 Hørte på svens tv 4 nylig at små barn/nyfødte ikke skal sove på springfjørmadrass.Anonymous poster hash: d432d...1a3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #11 Skrevet 26. januar 2015 Hørte på svens tv 4 nylig at små barn/nyfødte ikke skal sove på springfjørmadrass.Anonymous poster hash: d432d...1a3 Hva var begrunnelsen?Anonymous poster hash: 462ae...615
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #12 Skrevet 26. januar 2015 Husk at tisselaken er veldig klamt å ligge på. Har også hørt det er større fare for krybbedød siden det blir så tett om de sovner med hodet ned i madrassen.Anonymous poster hash: 2021a...712 Det er derfor man ikke dekker hele madrassen Tisselaken legges på nedre halvdel. Det er ikke spesielt klamt å ligge på på, og vi har en varm baby. Jeg har(grunnet uhell) prøvd både litt dyrere variant og den billigste, og jeg synes ikke det er forskjell på sovekomfort for barnet.Anonymous poster hash: 9e1a5...e1e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #13 Skrevet 26. januar 2015 Det er derfor man ikke dekker hele madrassen Tisselaken legges på nedre halvdel. Det er ikke spesielt klamt å ligge på på, og vi har en varm baby. Jeg har(grunnet uhell) prøvd både litt dyrere variant og den billigste, og jeg synes ikke det er forskjell på sovekomfort for barnet.Anonymous poster hash: 9e1a5...e1e Funket ikke på oss, baby snudde på seg selv. Og når han ble 7-8 mnd skulle han bare sove på magen og endte opp over alt rundt i sengen. Anonymous poster hash: 2021a...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå