Gå til innhold

Rensemasken svir. Er det meningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt rensemaske fra Md (vit a plus clearing complex masque) og har lest mange som skryter av denne. Jeg har brukt den noen få ganger, men det svir. Ikke sånn kjempe mye, men litt. Synes det er ubehagelig. Er dette vanlig eller betyr det at jeg ikke tåler den?

Takker for svar.

Anonymous poster hash: 10880...70b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at ansiktsmasker som inneholder fruktsyrer eller glycol (som MD`s inneholder)

kan svi på huden de første gangene man bruker dem, før huden venner seg til dem.

Men det skal ikke svi ekstremt mye, være veldig ubehagelig. I så fall kan det hende at

huden din er for sensitiv for en så aktiv maske. Men det vil du i så fall merke når du skyller

av ansiktsmasken, hvis huden er veldig rød/sår så har du for sensitiv hud for masken.

Hvis ikke, så kan du trygt bruke den.

• Liker 1
Skrevet

Men er det vanlig at man får mer kviser og sånn av rensemasker? Jeg har fått noen småkviser i panna og på haken. Er det all driten som kommer ut? Håper de vil forsvinne etter hvert da.

Skrevet

Men er det vanlig at man får mer kviser og sånn av rensemasker? Jeg har fått noen småkviser i panna og på haken. Er det all driten som kommer ut? Håper de vil forsvinne etter hvert da.

Ja, du vil få en reaksjon på det som oftest. Det pleier å bedre seg når det har gått litt tid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...