AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Er det flere enn meg som opplever å få litt uro i kroppen dagen etter å ha hatt sex med en ny person? Det er ikke nødvendigvis fylleangst etter ons men også etter å ha hatt sex for første gang med en mann du har holdt på med en stund eller hatt et godt øye til. Det bruker som regel å gå over etter noen dager, men jeg sitter alltid igjen med en litt rar følelse i kroppen etterpå og vet ikke helt hva det kommer av.. Det er ikke anger, men det er en form for uro rett og slett.. Anonymous poster hash: 242e1...357 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Siden ingen har svart deg, velger jeg å svare selv om det blir et ubrukelig innlegg. Slik som du virker å oppleve dette er ikke noe jeg selv opplever til vanlig. Jeg kan oppleve dette etter en ons når fyllenervene kicker inn, men aldri ellers. Dog mener jeg å huske et tilfelle når jeg var 16år og hadde ligget med en jeg var forelsket i, hvor jeg hadde en merkelig og urolig følelse i tiden etterpå. Det hadde vel sammenheng i at jeg ante at følelsene mine for han var gjengjeldt og følelsen av å ha blitt brukt. Kan jeg spørre hvor gammel du er, og hvor mye erfaring du har? Jeg har heller ikke hørt fra venninner at de kan oppleve det slik du gjør, så dette er nytt for meg. Klarer du å sortere ut noe av tankene du har i etterkant? Prøv det, og kanskje finner du roten til uroen din. Så håper jeg det finnes noen her inne som kan kjenne seg igjen i problemet og komme med et godt svar til deg:) Anonymous poster hash: f6eaf...eb4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 jeg ante at følelsene mine for han ikke var gjengjeldt* Anonymous poster hash: f6eaf...eb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå