AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Er det noen som driver på med "juicing" her inne ? Kan dere forklare litt mer hva det er, og komme med gode tips ? Hvorfor juicing ? Anonymous poster hash: 08e2a...87b
Gjest Silverstream Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Ja jeg gjorde det en stund, det var bra for å komme kjapt i gang og man mistet fort vekt. Jeg drakk et stort glass med juice 2 ganger for dagen. Prøvde først med en rekke grønnsaker, men fant fort ut at det ikke var noe for meg, så gikk over til frukt i stedet. Var kjempegodt!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 http://www.juicydrops.noAnonymous poster hash: 67be6...521 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Jeg digger juicing. Juicer ca. 4-5 ganger i uka, som oftest som en god start på dagen. Anbefaler spinat+syrlig eple, rødbet+lime eller lignende. Veldig sunt, og syrligheten balanserer smaken av grønnsak fint. Juicing er en flott måte å få i seg mer grønnsaker på.Anonymous poster hash: 335ff...a38
Yzma Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Jeg juicer hver morgen før skolen. Dette er den eneste måten jeg får i meg frukt og grønnsaker på, og prøver å få mine fem om dagen med juice! Det smaker faktisk ganske godt, jeg blir som regel alltid positivt overrasket på smaken når jeg juicer og bruker masse forskjellige grønnsaker. Husk sitron da, det gjør forskjellen :D
Pringle Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Jeg juicer hver morgen før skolen. Dette er den eneste måten jeg får i meg frukt og grønnsaker på, og prøver å få mine fem om dagen med juice! Bare til opplysning, så teller ikke juice for mer enn max én om dagen, fordi fiberinnholdet er tatt ut. Lager du smoothie/suppe hvor hele frukten/grønnsaken beholdes, er det derimot helt okei.
Yzma Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Bare til opplysning, så teller ikke juice for mer enn max én om dagen, fordi fiberinnholdet er tatt ut. Lager du smoothie/suppe hvor hele frukten/grønnsaken beholdes, er det derimot helt okei. Hmm, jeg syntes å huske å ha lest at vitaminene og mineralene lå i saften. Fiber kan man jo få på andre måter
Pringle Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 Hmm, jeg syntes å huske å ha lest at vitaminene og mineralene lå i saften. Fiber kan man jo få på andre måter Når det gjelder frukt, så bremser fiberinnholdet i frukten opptaket av sukkeret i frukten, slik at du ikke skal få så store svingninger i blodsukkeret. Men det viktigste er at det du gjør, fungerer for deg! Så bare fortsett, det er MYE bedre med juice enn ingenting!
Yzma Skrevet 26. januar 2015 #9 Skrevet 26. januar 2015 Når det gjelder frukt, så bremser fiberinnholdet i frukten opptaket av sukkeret i frukten, slik at du ikke skal få så store svingninger i blodsukkeret. Men det viktigste er at det du gjør, fungerer for deg! Så bare fortsett, det er MYE bedre med juice enn ingenting! hehe, det var det jeg også tenkte! :D
Gjest auroravictoria Skrevet 26. januar 2015 #10 Skrevet 26. januar 2015 Jeg har juicer, og bruker denne til å juice jucien jeg skal ha i smoothie jeg! Jeg liker å få i meg hele grønnsakene og fruktene og ikke bare fruktosen liksom. Selv om det er veldig sunt med bare juice, er det definitivt enda sunnere om du får i deg hele grønnsaken. I dag lagde jeg meg en smootie med spinat, gulrot, fryst ananas, bjørnebær, blåbær, melon og papaya. Brukte juice fra eple og gulrot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå