Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Er det noen her som har prøvd All Soft, og som har hår som ikke er tykt og grovt. Jeg har middels tykke hårstrå, og de er veldig glatte (og mange). Jeg har lyst til å teste All Soft shampo og balsam neste gang, men er redd for at det kan bli too much :klø: Håret mitt er skulderlangt, farget og stripet.
Vilje Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Tjah, mitt hår er særdeles tynt og fint og "flytende", har inntrykk av at ditt hår er både tykkere og tyngre enn mitt, så jeg tror All Soft vil passe deg godt. For meg ble det en katastrofe, håret ble veldig fett. Mener å huske at den inneholder avocadoolje, så kanskje det var derfor. Så til mitt hår funket det ikke. Har forresten også prøvd sebastians volume booster, som også ble for tungt for meg, så jeg er på evig søken etter den perfekte shampoo.... huff. Blir aldri ferdig med den jakten. Hittil, etter å ha prøvd alle mulige og umulige typer shampoo, er jeg mest fornøyd med matrix.
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Hmm, kanskje jeg skulle prøve den en gang? Jeg har aldri opplevd at håret er blitt tungt og fett av shampo, i hvertfall. Sebastian har forresten en ny serie som skal gjøre håret tykkere, Body Double. Jeg har ikke prøvd shampo og balsam, men har sprayen, som jeg liker når jeg bruker rettetangen innimellom.
Girl-Next-Door Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Jeg har forholdsvis tynt hår, typisk "nordisk" kvalitet. Skulderlengde med bølger. På meg fungerer all soft kjempebra. Det er min absolutte favoritt. Håret blir utrolig mykt og blankt. Blir ikke fett i det hele tatt, men jeg bruker bare balsam i tuppene.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Siden håret ditt er behandlet tror jeg du burde velge en hårserie mer beregnet på det spesifikt. Et farget hår trenger mer enn bare fuktighet. Tror det mest passende alternaivet fra Redken kanskje ville være Extreme, men den synes jeg var skuffende, håret mitt ble matt og trist av den shampoen/balsamen. Jeg ville satset på kurer fra All Soft/Extreme-serien og shampo og balsam fra et annet merke (f.eks Kerastase ).
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Hrmf...Ble lei av hele Extreme-serien (matt hår, ja), og endte opp med å gi bort halvfulle flasker. Å kjøpe om igjen ville være å innrømme at jeg tok feil. Color Extend gir ikke nok pleie. Kerastase bruker jeg nå. Forandring fryder! Hmm, the search goes on
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Jo, men du vet, noen ganger bør man stoppe produktjakten et øyeblikk når man finner noe som virkelig virker..Så slipper man å gi bort halvfulle flasker hele tiden.. (Tar Fretex imot TIGI)? :-)
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #8 Skrevet 6. august 2004 True... Kanskje jeg skal holde meg unna, rett og slett (får heller teste ut kuren en eller annen gang). Tror ikke engang Fretex tar imot TIGI; jeg ville ikke hatt dem slengt etter meg.
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2004 #9 Skrevet 6. august 2004 Jeg er et forandring fryder menneske, og har nettopp kjøpt meg Joico balsam og kur. Men det lukter mer banan av de produktene enn det gjør av bananer..... Når håret er tørt gir bananlukten seg, og mannen+en venninne av meg svarte uavhengig av hverandre at håret luktet '"frisørlukt" (Jeg måtte spørre - var litt redd for at jeg luktet helt fruktfat..) Mitt hår er også farget, og jeg sliter litt med Redkenproduktene. Liker forsåvidt balsamen for farget hår, men shampoen gir håret mitt en tovet følelse før jeg får i balsamen. Kan ikke være bra.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #10 Skrevet 6. august 2004 Jeg har ganske tykt hår som er blitt tørt etter bleking/striping. Men jeg synes tydeligvis at det er mer tørt enn frisørene.. Jeg trodde at All soft skulle vært ideelt for meg, men jeg har vært i 5 frisørsalonger, og alle sa at All soft ville gi meg alt for mye fuktighet, og frarådet meg det sterkt! Så ikke skjønner jeg hvorfor det er så mange på dette forumet som liker det så godt..
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #11 Skrevet 6. august 2004 Tror ikke All Soft-serien er noe for mitt behandlede hår, får heller holde meg til Kerastase, og muligens teste Joico. Jeg liker kurene derfra i hvertfall. Jeg er enig med Mie i at produktene fra Redken for farget hår kan gi litt lite til håret, men synes de er greie til bruk innimellom, så håret ikke blir overpleiet. Jeg har alltid to ulike shampo/balsam i dusjen for å hindre dette. Akkurat nå er det den grønne Kerastase-serien for pleie/slitt hår (best one there is!), og i tillegg Sebastian Volume Boost til bruk innimellom.
Gjest Odense Skrevet 7. august 2004 #12 Skrevet 7. august 2004 Jeg bruker all soft nå og har ikke grovt hår, ganske tynne men mange, så jeg har et ganske tykt hår..Uansett, håret mitt blir skikkelig mykt å fint av shampo/balsam, er veldig fornøyd. Har hår som kan bli litt tørt. Har striper og farge i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå