Gå til innhold

Blør etter sex, hvorfor? er det farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med typen for litt over en uke siden, da så jeg litt rosa på papiret etterpå, så ble det litt mer de neste to dagene, men fortsatt bare spotting. Så stoppet det helt og ingen tegn til blod. Så hadde jeg sex med typen igjen og da begynte jeg å blø litt igjen og dagen etter var det borte.. så spottet jeg bittelitt igjen en dag eller to så sluttet det helt, så i forgårds hadde vi sex igjen og jeg fikk litt blødning rett etterpå så var det helt slutt igjen. Mensen skal jeg ha om halvannen uke. Hvorfor spotter jeg så ujevnt og spotter ekstra rett etter sex ( det kommer når jeg sitter på do rett etter han har komt i meg).

jeg sjekket meg nettopp for livmorhalskreft så jeg vet det ikke er det. Kan det være tegn på graviditet eller skal jeg utelukke det pga denne spottinga?

Anonymous poster hash: e110a...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sex med typen for litt over en uke siden, da så jeg litt rosa på papiret etterpå, så ble det litt mer de neste to dagene, men fortsatt bare spotting. Så stoppet det helt og ingen tegn til blod. Så hadde jeg sex med typen igjen og da begynte jeg å blø litt igjen og dagen etter var det borte.. så spottet jeg bittelitt igjen en dag eller to så sluttet det helt, så i forgårds hadde vi sex igjen og jeg fikk litt blødning rett etterpå så var det helt slutt igjen. Mensen skal jeg ha om halvannen uke. Hvorfor spotter jeg så ujevnt og spotter ekstra rett etter sex ( det kommer når jeg sitter på do rett etter han har komt i meg).

jeg sjekket meg nettopp for livmorhalskreft så jeg vet det ikke er det. Kan det være tegn på graviditet eller skal jeg utelukke det pga denne spottinga?

Anonymous poster hash: e110a...7df

Dersom det er friskt (rødt) blod kan det være en rift eller et sår som ikke får gro ordentlig før du har sex igjen. Dersom det er mørkt blod bør dette sjekkes! Men det er sikkert ufarlig. Om det har noe med graviditet å gjøre er vanskelig å si.

Anonymous poster hash: cc70b...4f2

Skrevet

Det er mulig du har lettblødende slimhinner. Ta det opp med legen/gynekologen neste gang du er det. Hvis det er lettblødende slimhinner, kan gynekologen hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 9e7df...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...