lillemy02 Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Hei Har funnet en del amerikanske nettbutikker med nydelig smykker og klokker. Hvordan er det med toll og moms? Har også funnet noen hvor du betaler den norske momsen i følge dem slipper man å betale mer da? Noen som har gjort det før ? Her snakker vi 40 000 pluss altså ganske mye penger vetikke helt om jeg tørr
Gjest Evans Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Du kan finne ut av det ved å bruke tollkalkulatoren: http://www.toll.no/no/handle-pa-internett/importkalkulator/ Det er noen som tilbakefører momsen eller noe slikt - vet at noen sminke-nettbutikker gjøre det. Har aldri gjort noe lignende, og hadde ikke turt å kjøpe noe for så mye penger over nett. Da måtte jeg sett det først
lillemy02 Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2015 (endret) Hmm jeg tenkte mer på om noen har kjøpt noe hvor den norske momsprisen allerede var utregnet. Slik som på www.ritani.com Endret 25. januar 2015 av lillemy02
Gjest Evans Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Hmm jeg tenkte mer på om noen har kjøpt noe hvor den norske momsprisen allerede var utregnet. Slik som på www.ritani.com Åja, da misforstod jeg deg. Det har jeg aldri vært borti før - veldig praktisk ser det ut som!
lillemy02 Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2015 Ja ikke sant lurte litt på hvordan slikt fungerer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå