AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har to venninner jeg har vokst opp med og som er helt umulig for meg å velge mellom. Forloveden min har en bestekamerat som er et opplagt valg for ham, og han ønsker ikke å ha en til bare "fordi". Kan jeg ha to og han en, eller ser det helt tullete og ugjennomtenkt ut?Anonymous poster hash: 39f99...fe0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Det synes jeg ikke, jeg vil heller si det ser personlig ut. Jeg liker når folk gjør ting på sin måte, og når ikke alt er så "riktig" hele tiden Anonymous poster hash: 90a40...0b2
Brud2014 Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Jeg hadde 2 og mannen min hadde 1. Funka fint det 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Jeg hadde mine to beste venninner som forlovere - umulig å velge én av dem. I tillegg hadde jeg min beste kamerat som "følgesvenn" opp kirkegulvet. Har alltid tenkt på disse tre som mine forlovere. Mener likevel det bare var én som kunne signere "forlovelsespapiret". Husker ikke hvem det ble, men det ble avgjort ved loddtrekning Mannen min hadde sin bestekamerat som forlover - var aldri snakk om noen flere for hans del. Har aldri tenkt over eventuell "skjevfordeling" av forlovere... Var selv forlover til en av bestevenninnene mine (én av mine egne forlovere) og hun hadde også en annen forlover i tillegg. For meg er dette helt naturlig all den tid man er velsignet med å ha et mangfold av fantastiske venner rundt seg Anonymous poster hash: 7229b...04d
Rosa Sitron Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Jeg personlig syntes det ser rart ut, men skjønner at folk ser annerledes på det enn meg. Gjør det som passer dere. =)
MaryLL Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Vi skal ha det samme som dere. Jeg har to og mannen en. Ser ikke på det som noe problem i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Ser ikke ugjennomtenkt ut, å hive på en ekstra for syns skyld er jo bare tull... Anonymous poster hash: a4ed9...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå