Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg skal på husmorferie ( langhelg ), hvor jeg skal bo hos en god kamerat. Min venn, ikke mannens, men mannen kjenner vedkommende. Mannen min syns det er helt greit.

Men når jeg forteller dette til en del venner og spes. venninner skjønner de ikke at jeg får lov til å bo hos en kamerat og de syns ikke det passer seg.

Er det jeg som er rar som ikke ser noe problem i dette eller...

Blir glad for å høre hva dere syns.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en sak mellom deg og din mann - hva andre synes hadde jeg tatt rennafart og snytt meg i.

Er dere bare venner, er det vel ikke noe farlig? Selv har jeg av og til en fyllekule med gamle kompiser, bare gutter, og det synes min mann er helt ok. Venner er venner.

Skrevet

Du finnes ikke rar!

Kos deg på husmorferien - og vær glad for at du tilhører den delen av befolkningen som har forstått at det er mulig å ha venner av begge kjønn!

Skrevet
Du finnes ikke rar!

Kos deg på husmorferien - og vær glad for at du tilhører den delen av befolkningen som har forstått at det er mulig å ha venner av begge kjønn!

Takk! Jeg begynte nemlig å lure siden det var så mange som reagerte.

Jeg tror kanskje de er litt missunnelige :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Det er bare usikre mennesker som reagerer på sånt - i mine øyne i hvert fall da. De ville aldri selv ha tillatt sine kjærester det samme, eller fått lov, og dermed skjønner de ikke at du kan få lov av din kjæreste heller.

Sannsynligvis har de heller ingen venner av det motsatte kjønn som de kan fungere på denne måten sammen med, og dermed forstår de ikke situasjonen.

Kos deg med vennen din du - kanskje du kan lære venninnene dine ett og annet om å stole på folk? :wink:

Skrevet

Du er ikke rar - venner er venner uansett hva slags kjønn de har, og at du har en mann som også forstår det er kjempeflott! Hev deg over hva andre eventuelt måtte si, det finnes desverre mange som ikke klarer å tenke man - kvinne uten å samtidig tenke sex. Vi som har gode venner av begge kjønn vet at det er bare tull!

Kos deg på "husmorferien" din, det har du helt sikkert fortjent!

Gjest baby-E
Skrevet

Hvorfor skulle dette vært rart. Ingen hadde sagt noe om denne kameraten din var ei jente...?!! Å det er vel vanlig det, at noen at gode kamerater som er jenter, mens andre har gode venninner!

Skrevet

Det kommer litt an på synes jeg. Hvis du er hundreogfemti prosent sikker på at mannen din syns det er greit bør du blåse i resten av verden.

Jeg tilhører desverre den typen menneske som kan si at noe er greit selvom det kanskje ikke er heeelt greit allikevel....

Jeg har en kompis jeg godt kunne ha reist på ferie til og min mann ville sagt at det var helt ok. Jeg ville trodd på ham. Men min mann har ingen venninder han hadde fått reise på ferie til, rett og slett fordi han ikke har den typen venninder.

Skrevet

Er 100% sikker på at mannen min syns det er greit. Han kjenner jo kompisen min og vet at han nok var den siste jeg ville finne på å " rote" med. Hvis det er det alle tror.

Jeg er allerede begynt å glede meg og planlegge shopping, kafebesøk og strandturer. Så egentlig gir jeg F.. i hva de andre syns akkurat nå. Men det er kjekt å høre at flere er enige med meg! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Om mannen din syns dette er helt greit, er det hans mening du bør konsentrere deg om, og blåse i hva alle andre syns om saken.

Gjest Poirot
Skrevet

Vi har også et slikt forhold. En gang mistet jeg siste bussen hjem fra byen. Da overnattet jeg på sofaen hos en felles bekjent. Ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...