Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #1 Del Skrevet 6. august 2004 Har dere nappy wrappers ? Synes at vår stinker noe aldeles helt for j......ig og har vasket den med alt fra grønnsåpe til Ajax og latt den stå i vann over natta, men lukta den kommer tilbake. Kjenner det når vi åpner lokket. Noen tips for å få vekk denne groteske lukta ? Må jo lufte ut nesten hele huset etter å ha brukt den :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Renate 2 Skrevet 6. august 2004 #2 Del Skrevet 6. august 2004 Har hatt det samme problemet, en forferdelig lukt.... og det fra noe som jo i utgangspunktet skulle forhindre lukt :evil: Vi kastet den ut til slutt vi, går heller ut i søppla med bleiene så fort som mulig. Vår stod på baderomsgulvet, og jeg har blitt fortalt siden at varmekabler vistnok skal være grunnen til at det blir så sterk lukt.... vet ikke om det stemmer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. august 2004 #3 Del Skrevet 6. august 2004 Vår gikk også i søpla. Bedre å bære alt ut med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leile Skrevet 6. august 2004 #4 Del Skrevet 6. august 2004 Noen tips for å få vekk denne groteske lukta ? Må jo lufte ut nesten hele huset etter å ha brukt den :-? Tapetsere den innvendig med forskjellige Wonderbaum kanskje? Nei da, det var en spøk, det ville sikkert ha luktet minst like jævlig. Bleier og bæsj er noe ordentlig dritt.... best å få det ut døren så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 6. august 2004 #5 Del Skrevet 6. august 2004 Vi kastet vår også. Etter gjentatte vask med diverse rengjøringsmidler, fikk vi ikke bort dritt lukten. Vi har en vanlig avfallsbøtte og en rull med brødposer som vi putter bæsjebleiene i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #6 Del Skrevet 6. august 2004 Vi har en vanlig avfallsbøtte og en rull med brødposer som vi putter bæsjebleiene i. Det har vi også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 6. august 2004 #7 Del Skrevet 6. august 2004 Å neeeeeeeeeeeeeeei nå ble jeg deppa. Vi bestemte oss for å ikke investere i en slik med vårt første barn men etter all lukten på badet med vanlig søppelkasse tenkte vi at denne gangen skal vi virkelig investere i en slik. Jeg var såååå happy med det... ......men nå hører jeg fra dere at den er like ille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 6. august 2004 #8 Del Skrevet 6. august 2004 Å neeeeeeeeeeeeeeei nå ble jeg deppa. Vi bestemte oss for å ikke investere i en slik med vårt første barn men etter all lukten på badet med vanlig søppelkasse tenkte vi at denne gangen skal vi virkelig investere i en slik. Jeg var såååå happy med det... ......men nå hører jeg fra dere at den er like ille... Føler med deg, jeg var også brennsikker på at dette var den lureste tingen jeg hadde kjøpt til barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #9 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke krever pengene tilbake, lover ikke reklamen at denne skal være bortimot luktfri og hygienisk da? Er ikke det hele poenget? Så lenge ingen sier fra vil jo mange flere fortsette å kjøpe denne, og bli lurt... Hvor mye koster den forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #10 Del Skrevet 6. august 2004 Godt å høre at flere har samme erfaring. MHT lukta så kom det etter at hun begynte med fast føde også. Ja tror jammen jeg skal dumpe den og ikke anbefale den til andre :evil: Rommet vi har nappy wrapperen på er forøvrig ikke varmerom med gulvvarme eller noe sånn. Lukter rene kloakken av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #11 Del Skrevet 6. august 2004 Nappy wrapperen er ikke bra nei. * Posene stinker *Bæsjelukt blandet med poseparfymen gir en lukt som jeg syntes var verre enn bæsj alene. *Dyrt Hvis man ikke gidder å gå ut med bleiene med en gang, er det mye enklere å bruke småposer til bæsjebleiene og knytte igjen. Gjerne sånne små handleposer som det ellers ikke er noe nytte i. Jeg husker godt da jeg åpna nappy-wrapperen for første gang. Det stinket verre enn noen møkkakjeller jeg har vært i nærheten av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 6. august 2004 #12 Del Skrevet 6. august 2004 Det står klart og tydelig i bruksanvisningen at den ikke må stå på varmekabler. Da blir det lukt! Og så så jeg at BabyShop advarte mot å skru på lokket. For da skulle det visst også komme lukt ut. Ikke spør meg hva de mente, for vi har ikke tatt i bruk vår enda ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. august 2004 #13 Del Skrevet 6. august 2004 Nå vet jeg iallefall hva vi ikke skal kjøpe..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 6. august 2004 #14 Del Skrevet 6. august 2004 Min nappy wrapper lukter ikke , men så har min baby bare såvidt begynt med fast føde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. august 2004 #15 Del Skrevet 6. august 2004 Vår luktet heller ikke mens vi brukte den - og den sto faktisk på varmekablene på badegulvet! Brukte den i ca 2 år. Men vi kastet den da vi ikke hadde bruk for den mer for selve bøtten syntes jeg luktet selv om den ikke var i bruk lengre! Vasket den 1 gang i uka og tok da litt klorin oppi! Syntes den var kjekk å bruke jeg! Har tenkt å kjøpe en ny nå til nestemann! -Charmina 97 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. august 2004 #16 Del Skrevet 6. august 2004 Hm, sånn hadde vi tenkt litt på også, men tror vi like gjerne holder oss til poser. Vi får bare tømme søppelet oftetere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #17 Del Skrevet 8. august 2004 Vi har hatt vår NappyWrapper i snart et år nå, og erfaringene er delte. Det positive er jo at det er innmari lettvindt å bare stappe bleia nedi og snurre på ringen, særlig etter at lillegull ble skikkelig turbo på stellebordet. Ikke lett å stappe bleie i pose og gå ut med pose når en har en hyper unge og det er -10 grader ute. Men etterhvert så ble det jo et voldsomt forbruk av slike refillpakker, en pakke koster jo nesten 100 kroner og med litt bleieskift så blir det jo raskt dyrt. Så vi gikk raskt over til kun å ha skittbleiene i NW og tissebleier i vanlig søppelbøtte med lokk. Men det blir jo av og til litt lukt i disse NW, en heslig eim som stiger opp når en åpner lokket. Men det gav seg med en solid omgang med vann med salmiakk oppi. Salmiakken dreper alt av levende organismer oppi der, og lukten forsvant på et par timer. Men jeg angrer ikke på kjøpet og neste gang vi får en unge så kommer vi fortsatt til på bruke NW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 8. august 2004 #18 Del Skrevet 8. august 2004 Har ikke dårlige erfaringer med Nappy Wrapper. Og har skaffa ny til barnet som kommer i november. Kan for øvrig anbefale å kjøpe i Sverige. Kjøpte vår i Charlottenberg og betalte litt over 200 norske for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 9. august 2004 #19 Del Skrevet 9. august 2004 Elsker den! Vi bruker den både til babyen og treåringen. Er ikke spesielt plaget med lukt nei. Stinker aldeles forferdelig dersom vi ikke bruker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitzi Skrevet 9. august 2004 #20 Del Skrevet 9. august 2004 Vi har også Nappy Wrapper, og er utrolig fornøyd med den. Datteren vår er 2,5 år, og vi har brukt den siden hun ble født. Det er jo en genial oppfinnelse! Iallfall vår, som hemmer alt som heter bæsjelukt. For å spare litt på refillen, bruker vi Wrapper'n bare til bæsjebleier - tissebleiene går i vanlig søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå