Midnattsol Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Ser det er mye skryt om denne. Hva er prisen ca? Må man kjøpe etui i tillegg eller følger det med?
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Etui med speil følger med, prisen ligger på ca 270 (husker ikke helt). Finnes i tre-fire ulike farger, så det er lett å finne en du trives med.
Midnattsol Skrevet 6. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2004 Takk. Nå ser jeg jo tråder om det før. Skulle vel undersøkt det først. Er det best å bruke kost eller "pads" når man tar det på? Har aldri brukt det før, tenkte jeg skulle kjøpe i morgen.
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Du må bruke kost; helst en av det største slaget. Min favoritt er den store fra Body Shop. Er du lys i huden, er nr 1 det beste, jeg er middels, og hadde nr 2.
Midnattsol Skrevet 6. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2004 Ok. Er lys i huden. Litt solbrun nå men det er sikkert det beste med den store allikevel. :-) Kan det brukes over pudder, f.eks om høst/vinteren? Bruker pudder fra Kanebo.
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Jeg bruker det helst over (løst) pudder; alene har det en tendens til å bli litt ujevnt eller blankt. Det er ikke ment for å dekke eller matte ned huden, men kun for å gi friskere farge, akkurat som rouge, bare til bruk over hele ansiktet. Jeg bruker solpudder stort sett hver dag året rundt. Kjøp en lysere farge som du kan bruke hele året; jeg har tabbet og kjøpt et som er for mørkt, og når vinteren kommer, må jeg nok legge det bort.
Midnattsol Skrevet 6. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2004 Blir sikkert den lyseste, det blir det alltid når jeg skal kjøpe slike ting til ansiktet. Gleder meg til å prøve. Hvis ikke Guerlains, noen andre som er like bra?
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #8 Skrevet 6. august 2004 Vet ikke helt; Guerlain har litt skimmer, noe som gjør at du ser fresh ut. Jeg har YSL for øyeblikket, men er ikke helt fornøyd. Versace skal være bra, og Chanel, men jeg har ikke testet dem, så kan ikke si så mye. Det beste solpudderet UTEN skimmer i, er faktisk det pressede fra Body Shop, til ca 135,-
Midnattsol Skrevet 6. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2004 Greit, da skal jeg ikke mase mer. Shimmer er bra så tror jeg må prøve det først. Vil jo gjerne se litt fresh ut.
Gjest Cuddly Skrevet 6. august 2004 #10 Skrevet 6. august 2004 Guri, her fikk jeg mye hjelp :-) Midnattsol; hvilke farger har du i "ans.ting" fra Kanebo? Selv har jeg en helt lys foundation, soft beige. Lurer på at det finnes en til helt lys - men med rosa undertone. Har så lyst på det solpudderet, men må nok vente - gikk "berserk" hos LF, + at det var andre ting jeg "trengte" når lønna endelig kom... Kan du gi meg rapport om solpudderet tror du?
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #11 Skrevet 6. august 2004 Jeg tror at den lyseste foundation-en fra Kanebo heter Pearl Ivory, sannsynligvis med rosa undertone. Sjekk ut om du finner den hos www.sephora.com, eller www.nordstrom.com.
Midnattsol Skrevet 6. august 2004 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2004 Jeg har et compact pudder (total finish) fra Kanebo. Det aller lyseste. Bruker det nå også på sommeren, bare ikke så veldig mye. Det går vel an å bruke solpudderet over det pudderet? Solpudder-rapport skal bli. :-)
Gjest Cuddly Skrevet 6. august 2004 #13 Skrevet 6. august 2004 Jeg tror at den lyseste foundation-en fra Kanebo heter Pearl Ivory' date=' sannsynligvis med rosa undertone. Sjekk ut om du finner den hos www.sephora.com, eller www.nordstrom.com.[/quote'] Bare tenkte sånn i forhold til om vi var lik i fargene... Soft beige er perfekt til meg - litt gul undertone. Kanskje en anelse for lys nå, men heller det...
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #14 Skrevet 6. august 2004 OK; JEG er nok litt mørkere; har selv warm beige, men den kan ikke brukes alene, for da ser jeg washed out ut. Den er rosa i undertonen, og passer meg bra, selv om jeg egentlig har mer gulaktig hudtone. Tipper nr 2 vil være den beste --hvis du ikke er veldig lys, da.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #15 Skrevet 6. august 2004 OK; JEG er nok litt mørkere; har selv warm beige' date=' men den kan ikke brukes alene, for da ser jeg washed out ut. Den er rosa i undertonen, og passer meg bra, selv om jeg egentlig har mer gulaktig hudtone. Tipper nr 2 vil være den beste --hvis du ikke er veldig lys, da.[/quote'] Guerlian kom med to nye nyanser i vår, og jeg tipper at nr 20 vil kunne være et alternativ til nr 2. Jeg har ikke spesielt lys hud, men nr 2 ville likevel vært litt mørkt på vinterblek hud. Nr 20 er en fin "all-round"-nyanse, et sted midt i mellom nr 1 og 2.
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #16 Skrevet 6. august 2004 *notertnr20*; jeg skal jo på duty free snart. :-) Og den andre nye? mellom 2 og 3 *Iwish*
Gjest Cuddly Skrevet 6. august 2004 #17 Skrevet 6. august 2004 Høres bra ut! Leste et sted her at noen syns nr 1 var så orange, flere med samme erfaring? Jeg må gå å se på disse en dag, men blir alltid så usikker, spesielt hvis ikke rette personen er på jobb i parfymeriet! Og sånne bomkjøp er alltid like irriterende - blir fortsatt like irritert hver gang jeg ser på den forgrømmade liplineren fra Versace på badet :evil: Vurderer rett og slett å kaste den; ute av øye ute av sinn
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #18 Skrevet 6. august 2004 Høres bra ut! Leste et sted her at noen syns nr 1 var så orange, flere med samme erfaring? Jeg må gå å se på disse en dag, men blir alltid så usikker, spesielt hvis ikke rette personen er på jobb i parfymeriet! Og sånne bomkjøp er alltid like irriterende - blir fortsatt like irritert hver gang jeg ser på den forgrømmade liplineren fra Versace på badet :evil: Vurderer rett og slett å kaste den; ute av øye ute av sinn Jeg synes nr 1 var veldig gul/orange. Men prøv for all del fargen på selv før du bestemmer deg for noe, og stol aldri blindt på parfymeridamene! :-)
Gjest Cuddly Skrevet 6. august 2004 #19 Skrevet 6. august 2004 stol aldri blindt på parfymeridamene! :-) Amen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå