AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Heisann! Nå har det seg slik grunnet dårlig økonomi så har jeg ikke hatt sjans på noen mnd nå å tatt mine månedelige brasiliansk voks. Jeg er singel og ikke egentlig sånn sett hatt behov eller stress med det, men synes det er greit å likevel ha det litt ordentlig der nede Nå derimot har jeg mulighet, men usikker p åhva jeg skal gjøre. Det er grodd en del, og gruer meg egentlig da jeg vet det er vondt etter å ha vært borte fra det en stund. Hva mener dere; barbere for å å la det vokse litt før jeg går å vokser meg, eller bare stusse før jeg gjør det? Hva er minst vondt/ubehagelig? Anonymous poster hash: 2dad6...900
Gjest Gjest_Idja Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Jeg skal ta voksing for første gang, så lurer egentlig på det samme. Og hvor lenge i forveien må man la vær å barbere seg/la håret gro?
Sassenach Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 3-4 uker med vekst er passe. Signerer denne! Til TS: Jeg ville definitivt stussa! Min erfaring er at dersom jeg barberer mellom vokserundene så "lugger" det vesentlig mer og hårene sitter bortimot dønn fast. Det var ikke spesielt godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå