AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg klarer aldri å finne ut om jeg skal ha mørkt eller lyst hår. Hadde mørkt hår i noen år men så klipte jeg meg kort å tok lyse striper, ble veldig fornøyd. Men nå har det gått 1 år å nå vill jeg farge meg mørk igjen. Føler at det mørke rammer inn ansiktet og at alt for en helhet, hvis dere skjønner hva jeg mener ? jeg er naturlig askeblond. Jeg klarer aldri å finne ut hva jeg kler best. Men jeg lurer på hvordan kan jeg finne ut om jeg kler mørkt eller lyst hår best ? åssen ser dere på andre om de kler lyst eller mørkt ? Jeg har grønne øyer, åssen hårfarge synes du er penest til grønne øyner ? Tenker dere sånn at jenter som har feks askeblondt hår ikke burde farge seg mørk, fordi de ikke vill kle det siden de er opprinnelig askeblond ? Hilsen jente 22 Anonymous poster hash: 6e449...952
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Jeg synes personlig at grønne øyne er penest til mørkt hår. Det er ofte utrolig kledelig! Anonymous poster hash: 66130...046
Tibbie Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Om du er likblek, er det ikke fint med mørkt hår. Siden du egentlig er en lys person, tror jeg ikke at svart vil kle deg. Derfor hører det ut som om brunt hår kan bli ganske fint. Dette uten å ha sett deg, naturligvis. Du kan ikke legge ut et bilde av deg selv, evt sende på pm om du vil være anonym her inne? Men jeg synes brunetter er finere enn blondiner, siden man ser varmere ut. Og varme farger er sexy
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Jeg tenker at det bare er å prøve i vei, så ser man hva som kler en. Jeg har kobberfarget hår, men kler fint både litt brede striper, ildrødt og helt mørkebrunt hår.Anonymous poster hash: 664ff...94d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Om du er likblek, er det ikke fint med mørkt hår. Siden du egentlig er en lys person, tror jeg ikke at svart vil kle deg. Derfor hører det ut som om brunt hår kan bli ganske fint. Dette uten å ha sett deg, naturligvis. Du kan ikke legge ut et bilde av deg selv, evt sende på pm om du vil være anonym her inne? Men jeg synes brunetter er finere enn blondiner, siden man ser varmere ut. Og varme farger er sexy Jeg kan sikkert sende deg bilde på pm, men vet ikke hvordan jeg sender bilder Anonymous poster hash: 6e449...952 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Jeg kan sikkert sende deg bilde på pm, men vet ikke hvordan jeg sender bilder Anonymous poster hash: 6e449...952 Fikk det til nå likevel Anonymous poster hash: 6e449...952 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Jeg liker naturlig hårfarge best, så er du naturlig lys kler du blondt hår best. Anonymous poster hash: 4e226...b55
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Har samme "problem" som deg, får aldri bestemt meg.. Løsningen min har da vært å bli mørk mellomblond, da er det lett å legge inn både lysere eller mørkere striper om jeg skulle føle for det men akkurat nå er jeg fornøyd med hårfargen sånn som den er Anonymous poster hash: 0f027...022
Gjest Brillefin Skrevet 25. januar 2015 #9 Skrevet 25. januar 2015 Lurer selv på om jeg skal stripe/farge håret mitt. Har naturlig brunt hår og brune øyne. Tenker selv på å egentlig dra på en frisørsalong og bare spørre hva de synes. De burde vel ha en viss anelse får man håpe
Sandie Skrevet 25. januar 2015 #10 Skrevet 25. januar 2015 Jeg er også sånn at jeg aldri får bestemt meg for om jeg vil ha mørkt eller lyst, - eller rødt jeg pleier å veksle mellom forskjellige farger ved å bruke minicolor som vaskes gradvis ut. Om våren og sommeren synes jeg ofte lyse striper er finest,da jeg liker å bruke mindre sminke i den lyse årstiden.Om jeg farger håret mørkere føler jeg at jeg også må sminke meg mer og bruke mørkere farger på øyenskygge og bryn for å se bra ut.
Version 2.0 Skrevet 25. januar 2015 #11 Skrevet 25. januar 2015 Gå til frisøren å be om å fa en fargetest der de hjelper deg med å se hvilken farger du kler og hvilke du absolutt ikke kler ift til hudtone, fargene i ansiktet ditt, øyne osv.
Gjest Brillefin Skrevet 25. januar 2015 #12 Skrevet 25. januar 2015 Gå til frisøren å be om å fa en fargetest der de hjelper deg med å se hvilken farger du kler og hvilke du absolutt ikke kler ift til hudtone, fargene i ansiktet ditt, øyne osv. Vet du hvor mye det koster ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå