Gå til innhold

Sex under mensen?

Er det greit med sex under mensen?  

1. 1. Er det greit med sex under mensen?

• Mann: ja
      6
    • Mann: nei
      3
    • Kvinne: ja
      39
    • Kvinne: nei
      33

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke noe sex her nei, men som noen sa lenger opp: blowjobs og runking for han.... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke noe sex her nei' date=' men som noen sa lenger opp: blowjobs og runking for han.... :wink:[/quote']

hvor kan man treffe sånne jenter som dette? Vanker dere et spesielt sted?

Kanskje det er på tide for meg å gå på KG treff....

??

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har sex når det passer oss, og har jeg mensen da har vi selvsagt sex ja.

Har hatt det sånn med alle mine exer også, trodde ikke det var så mange som ærsjet seg over dette. Klart man blir litt mindre fri, men godt er det uansett.

Skrevet

Ingen andre enn meg som får forferdelig vondt av å ha sex under mensen? Og noen som isåfall vet hvorfor? (Sterke magesmerter)

Skrevet

Jeg har ingenting i mot det sånn rent prinsipielt, men dersom jeg blør mye de første dagene eller har mye vondt så takker jeg stort sett nei. Men når man blør litt mindre går det helt greit, da merker man jo nesten ingenting til det uansett. (Har forøvrig hørt at det ikke kommer blod når man har orgasme, men det er kanskje en myte?) Har også opplevd en gang at blødningen begynte akkurat når vi hadde sex, helt i begynnelsen av forholdet vårt, det var faktisk litt pinlig... :oops:

Når det gjelder vondt under sex så har jeg merket at jeg er trangere og tørrere når jeg har mensen, så da kan det jo fort gjøre litt vondt, og føre til at man spenner seg i magen/underlivet. Man er jo ikke fruktbar når man har den, så kroppen er jo ikke designet for å ha sex akkurat da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Må ha d, bare må ha d... er vel en bakdel me å vær nymfoman. jaja.. digge d.

som persille sa, en orgasme hjælp på smertan. ihvertfall førr mæ..

så lenge man har mensen så e dusjen en svært go plass å vær førr sånne spræll.... :sjarmor:

Skrevet

Joda det går så bra så!

Passer på å ha et håndkle lett tilgjengelig.

Har vel så og si aldri latt være å ha sex bare fordi jeg har hatt mensen. Typen syns det er greit for han, så da er jo jeg happy. :sjarmor:

Har faktisk litt ekstra lyst når jeg har mensen. SÅ ekkel er jeg! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...