Gå til innhold

Sex under mensen?

Er det greit med sex under mensen?  

1. 1. Er det greit med sex under mensen?

• Mann: ja
      6
    • Mann: nei
      3
    • Kvinne: ja
      39
    • Kvinne: nei
      33

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jash... blir det så blir det... har vel hendt et par ganger ja :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke de to første dagene, men jeg tar gjerne litt på returen! Ikke det jeg liker best, men hvis gutten er med stiller jeg frivillig opp!! :sjarmor:

Skrevet

Jeg blør ikke så sex når jeg har mensen er helt ok (hormonspiral) :wink:

Skrevet

Totalt uaktuelt for meg også. Har aldri prøvd, men synes det virker kjempeekkelt...

Dessuten har jeg heller ingen problemer med å vente noen dager. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva jeg mener om den saken trenger jeg ikke fundere så voldsomt hardt over, fordi mannen har bestemt at det kommer ikke på tale.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å ha sex under mensen :o

Jeg blir riktignok veldig kåt de dagene, men jeg klarer å holde meg unna.

Et lite spørsmål til dere som har sex under mensen;

Har dere lyset av?

Kan ikke være spesielt opphissende å se penis innsauset i blod under/etter akten... :kvalm:

(sorry spørsmålet, men jeg kunne ikke dy meg..)

Skrevet

Både jeg og samboeren synes det er helt greit. Ærlig talt, det er bare litt blod og man blør jo ikke hele tiden. Vi har selvsagt ikke lyset av og litt blod er da ikke eklere enn man gjør det til selv.

Skrevet
Kunne ikke falle meg inn å ha sex under mensen  :o  

Jeg blir riktignok veldig kåt de dagene, men jeg klarer å holde meg unna.

Et lite spørsmål til dere som har sex under mensen;

Har dere lyset av?

Kan ikke være spesielt opphissende å se penis innsauset i blod under/etter akten...   :kvalm:

(sorry spørsmålet, men jeg kunne ikke dy meg..)

Vi har ikke lyset av og vi bryr oss ikke noe om blod på penis. Hvorfor skulle blod være eklere enn sæd og andre sekreter?

Skrevet

Klarer meg fint uten det de dagene, sambo får heller litt èkstra` oppmerksomhet da :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Både jeg og samboeren synes det er helt greit. Ærlig talt' date= det er bare litt blod og man blør jo ikke hele tiden. Vi har selvsagt ikke lyset av og litt blod er da ikke eklere enn man gjør det til selv.

*Det er ikke nødvendigvis blodet i seg selv som er så "farlig", men smerter i magen og en følelse av uvelhet som gjør at en ikke er i humør og har ikke noe glede av sex akkurat da..

Var fælt da eks'n maste om sex da jeg hadde vondt pga. mensen. Hver gang..han forsto jo ingenting.

Gjest Anonymous
Skrevet
Klarer meg fint uten det de dagene' date=' sambo får heller litt èkstra` oppmerksomhet da :-)[/quote']

Hvorfor er ikke alle menn slik? :)

Skrevet

Har en ex som så frem til de dagene, han visste det ble litt fler blow-job's på ham da.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kommer ikke på tale! Blod og griseri... og etterpå ser det ut som om noen har prøvd å bite av edlere deler og delvis klart det.

Nei, fytti...!

Skrevet

Nei!

Har generellt dårlig lyst da... :veldigsur:

Skrevet

Nei det frister serdelses lite. Føler meg ikke sexy i det hele tatt da.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er greit for meg hvis det er greit for han.

Gjest gjest1
Skrevet
Det er greit for meg hvis det er greit for han.

Det er greit for ham, men ikke for meg. :ler:

Jeg 'hjelper' ham hvis jeg føler for det, men han synes det er greit å ikke få noe seksuelt siden jeg heller ikke får noe (han er veldig rettferdig anlagt, mannen min.) Dessuten synes jeg det er kjipt å suge ham og bli kåt selv, for da blir det så ekstra mye søl i trusa (unnskyld detaljene...) :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, men det var første og siste gang. Definitivt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...