Gå til innhold

Åpningsreplikker - Splittet fra "Tinder - dine verste, morsomme eller rare opplevelser?"

Anbefalte innlegg

Gjest tomasjj
Skrevet

Haha. Så koselig at dere baserer det ut i fra et innlegg på KG. Men jeg tar det ikke tungt. Jeg vil heller være kjedlig enn å engasjere med gutter som lirer av seg slike åpningsreplikker.

Av interesse, hva åpner du, eller andre jenter, med selv? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke vært så aktivt på leit selv da, så jeg har ikke tatt kontakt med så mange selv. Men dersom det er en interessant profil har jeg gjerne startet med å kommentere noe på en positiv måte, kommentere en fellesinteresse eller lignende.

Som jeg er sagt før. For min del kan det holde lenge med en god gammeldags hei. Da svarer jeg mannen og så ser jeg hvordan samtalen utvikler seg. Det er heller ikke særlig negativt om han innleder samtalen med å kommentere feks. noe som står i profilen min eller en fellesinteresse. Det føler jeg med en gang at han faktisk har en interesse for meg og vil bli videre kjent.

Men det er ingenting jeg synest er mer turn-of og avskrekkende en cheesy åpningsreplikker.

Endret av lillsunshine
Skrevet

Det lurer jeg også litt på.

Skrevet

Nå har jeg ikke vært så aktivt på leit selv da, så jeg har ikke tatt kontakt med så mange selv. Men dersom det er en interessant profil har jeg gjerne startet med å kommentere noe på en positiv måte, kommentere en fellesinteresse eller lignende.

Som jeg er sagt før. For min del kan det holde lenge med en god gammeldags hei. Da svarer jeg mannen og så ser jeg hvordan samtalen utvikler seg. Det er heller ikke særlig negativt om han innleder samtalen med å kommentere feks. noe som står i profilen min eller en fellesinteresse. Det føler jeg med en gang at han faktisk har en interesse for meg og vil bli videre kjent.

Men det er ingenting jeg synest er mer turn-of og avskrekkende en stardard åpningsreplikker.

Det er jo hei eller hvem er du for en eller noe i den duren som er standard åpnings replikken og ingen svarer på :S

Skrevet (endret)

Det er jo hei eller hvem er du for en eller noe i den duren som er standard åpnings replikken og ingen svarer på :S

Det er ikke det jeg mener er en standard åpningsreplikk. Jeg tenkte på cheesy åpningsreplikker. Jeg kan dessverre ikke svare deg på hvorfor de ikke svarer deg når du skriver hei. Kvinner er nok ulike. Jeg ga bare min subjektive mening på hvordan jeg liker å bli kontaktet. Når det er sagt kan det være lurt å skrive noe mer en et "hei". Man forventer jo egentlig at det kommer noe mer om en først har innledet med et hei.

Endret av lillsunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...