AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har ønsker å gå ned i vekt der første prioriteringen er å gå 30 min i raskt tempo hver dag. Men jeg vil også trene styrke, men har ikke tid til å ta buss osv til treningssenteret som er langt unna. Hvilke øvelser er best for å stramme opp litt som man også kan gjøre hjemme? Jeg har en sånn stor pilatesball hjemme som jeg også kan bruke. Noen som har tips?Anonymous poster hash: 9c545...4d0
Yzma Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Jillian Michaels har noen programmer du kan følge på youtube. Forrige gang så begynte jeg med 30 day shred og da holdt jeg meg til det. Etter 30 dager meldte jeg meg opp på en gym og klarte å holde det gående i flere måneder. Denne gangen har jeg begynt å se på videoer av 'blogilates' syntes hun er flink, og selv om videoene er korte så brenner det!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Knebøy, utfall, push ups, planken osv. Mye du kan gjøre hjemme Se f.eks tips for øvelser på iform.nu, NRK puls. Søk på gymball på YouTube. Det finnes også mange gratis apper for treningsøvelser. Et annet alternativ er webtrening, koster litt pr mnd. Livegym.no/webtrening.no/exerto.noAnonymous poster hash: c7bb7...03d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Du kan også sjekke ut fitnessblender:) Der kan du huke av for videoer der de ikke bruker utstyr. Anonymous poster hash: 05961...9bf
Wonderbitch Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Jillian Michaels har noen programmer du kan følge på youtube. Forrige gang så begynte jeg med 30 day shred og da holdt jeg meg til det. Etter 30 dager meldte jeg meg opp på en gym og klarte å holde det gående i flere måneder. Denne gangen har jeg begynt å se på videoer av 'blogilates' syntes hun er flink, og selv om videoene er korte så brenner det! Enig i at Jillian Michaels er en flott måte å starte med trening på! Etter 30 days shred ble jeg bitt av treningsbasillen og trener fortsatt nå, tre år etterpå. Andre øvelser og typer vel og merke, men interessen for trening kom av det programmet
Prorsum Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Anbefaler også Blogilates! Mange andre videoer på Youtube og som du kan gjøre hjemme med minimalt til ingen utstyr.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Tusen takk for mange fine tips tenker jeg prøver meg på den fra jillian michaels ettersom mange fortsetter treningen etterpå det er jo det som er hele poenget Anonymous poster hash: 9c545...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå