Gå til innhold

Skal sy brudekjole - trenger hjelp til å finne topp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Så jeg har funnet brudekjolen jeg skal bruke i sommer. Jeg kjøper dog ikke denne, men mamma syr, og vi har tenkt til å finne gardiner og diverse stoffer i blonde. Gjerne gjenbruk.

Jeg vet at mamma fint klarer å lage en overdel, men jeg tenkte å gjøre det så enkelt så mulig og eventuelt bygge på en topp (gjerne en med litt armer og ikke bare tube som på bildet). Blondene skal sys fast i et underskjørt.

Men... jeg finner ingen topper, jeg. Er det noen som har nettsidetips?

Her er forresten kjolen https://www.etsy.com/no-en/listing/90411475/layered-wedding-gown-the-flora-gown-made?ref=favs_view_11

Videoannonse
Annonse
Gjest Ennasus
Skrevet

Takk skal du ha :)

Mon tro om den trikottoppen fra HM kanskje er enklest å bygge på (+ at jeg ikke er særlig fornøyd med overarmene mine og derfor helst vil dekke dem). Billig å kjøpe inn i hvert fall :)

Gjest Ennasus
Skrevet

Takk skal du ha :)

Mon tro om den trikottoppen fra HM kanskje er enklest å bygge på (+ at jeg ikke er særlig fornøyd med overarmene mine og derfor helst vil dekke dem). Billig å kjøpe inn i hvert fall :)

Ja, virker som et godt valg da! Samtidig hadde den veldig fin lengde på ermene også syntes nå jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...