marleen Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Hva tenker dere om dette på en dag (mat) idag har jeg spist til frokost 2 knekkebrød med god og mager leverpostei.. til lunsj 2 knekkebrød med leverpostei et lite mellommåltid med gresk joghurt 0% fett.. så skal jeg spise fisk/laks til middag med bønner og grønnsaker.. dette er det jeg vaneligvis spiser på en dag, ikke samme pålegg og middag hver dag men spiser ikke brød, pasta, ris, poteter .. kan hende jeg spiser opptil 6 knekkebrød avhenger av når jeg står opp og koser meg som regel med nøtter.. en sjelden gang nultrilett sjokolade...
mandel92 Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Nå vet ikke jeg hvor mye du spiser til middag, men alt i alt synes jeg det ser ut som fryktelig lite mat, er det over 1000 kcal? Du gjør ikke kroppen din noen tjeneste ved å leve på veldig lite mat. En stund levde jeg på ekstremt lite mat, type 500 kcal om dagen. Jeg følte det gikk greit for en periode, men etterhvert ble jeg jo så sulten at jeg hev innpå alt jeg kunne finne av mat, kunne spise 5-6000 kalorier om dagen. 1
Pringle Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Har ikke dette vært oppe flere ganger før? Forventer du andre svar nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå