AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg teller kalorier og skal holde meg på ca 1600. Hvis jeg trener legger jeg til treningskalorier, slik at det uansett ender på 1600. I dag har jeg gått rundt i byen hele dagen, men jeg har jo strengt tatt ikke trent. Skal dette regnes inn eller ikke? Jeg bruker lifesum og er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det for å få det riktig. I noen dager nå har den synkronisert seg med skrittelleren på mobilen og lagt til alt av skritt, men dette har jeg nå skrudd av, fordi jeg tenkte at det uansett var regnet inn når jeg satte aktivitetsnivået, men nå er jeg usikker. Hjelp! Anonymous poster hash: 10b15...13f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Jeg ville telt det ja! I en periode hvor jeg skulle gå ned på visst antall kalorier, så var jeg på ferie i Frankrike. Da gikk vi hele tiden, og jeg telte det ikke med. Når jeg kom hjem hadde jeg gått ned 2 kg, på 4 dager! Og nei, jeg gikk ikke opp igjen, og det var ikke vannvekt.. Anonymous poster hash: 35e58...293
Jade Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Hvis du har lagt inn aktivitetsnivå i beregningen din, så skal du ikke legge inn ekstra aktivitet med mindre det er utenom det vanlige. En annen ting du skal tenke på: Hvis du forbrenner 500kcal under en times treningstur, så skal du ikke plusse på 500kcal på det du har forbrent den dagen. For du ville uansett forbrent f.eks. 100kcal om du hadde sittet i sofaen. Og du ville jo ikke plusset på de 100kcal med "sofatrening" ville du? Da må du trekke fra "sofaforbrenningen" og du sitter igjen med 400kcal som du kan plusse på forbrenningen din og evt. spise.
_anonym Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Bruker lifesum jeg og. Ville tatt det inn hvis jeg var deg
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har satt aktivitetsnivået til lavest mulig. Jeg legger det ikke inn, men om jeg går 100-200 kalorier over på dager med unormalt mye aktivitet, så skal jeg ikke få dårlig samvittighet av det. Jeg går tross alt nedover i vekt uansett nå. Anonymous poster hash: 10b15...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå