Gjest dolle Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Leste litt på makeupalley, og fant en anmeldelse av en ansiktsvann I have the big bottle of this one and dropped about 50 aspirin in it to kick up the BHA factor. No need to crush them since they dissolve completely in about 10 minutes. I always shake it up since there is some aspirin residue that seems to settle at the bottom. Anywho, while it may sting a little upon application the first few times, my nose and chin are practically poreless! And that's quite an achievement considering my chin was clogged beyond belief. It's a big bottle, so it should last me awhile. P.S. Can also double as knock-off Tendskin. Har noen hørt om dette før?
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Jeg har i hvertfall hørt at de bruker aspirin til ansiktsmaske. De knuser dem, blander med litt vann og smør på huden. Skal hjelpe mot kviser. Jeg vet ikke helt om vi får tak i slike tabletter her i landet; de må i hvertfall ikke være belagt, da har det ingen effekt. Du må også passe på at det er tabletter med acetylsalisylsyre du får tak i.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 I norge selges det som Dispril, men her får vi bare kjøpt 20 om gangen og til en ganske annen pris enn det jentene på makeupalley skriver om. Men jeg har prøvd ansiktsmaske av dette, og det gir en myk og ren hud! Jeg tar 6 dispril og løser opp med noen dråper vann i et eggeglass, smører på ansiket med fingertuppene og venter til det tørker, deretter fukter jeg masken og peeler veldig lett (merk: det er ganske kornete, og en må være forsiktig!) mens jeg skyller det av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå