AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men prøver her. Røykt i elleve år, men har nå byttet pinnen ut med snus🙈 Er dette like skadelig som røyk med tanke på aldring av hud? Kviser? Finner veldig lite om akkurat det på nett.Anonymous poster hash: f62e8...b56
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Det er ikke like ille, men det er fortsatt ille. Bytt til nikotintyggis. Anonymous poster hash: 2a77d...307
jente1983 Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Så om jeg aldri hadde røykt, bare snust, så vil huden uansett bli synlig preget? Jeg tar rådet ditt til etterretning og reiser og kjøper tyggis sporenstraks😊
Professor Orm Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Nikotinen i seg selv bidrar i stor grad til rynker fordi den reduserer blodtilførselen til huden. I sigarettrøyk finnes også andre forbindelser, feks karbonmonoksid som har samme effekt. Men igjen, snus gir mer nikotin i blodet. I tillegg inneholder begge deler mange andre forbindelser som kan tenkes å skade huden. Man slipper nok unna de verste rynkene rundt munnen ved å gå over til snus, men ideelt sett burde du holde deg unna nikotin i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå