Gå til innhold

Grå kjøkkeninnredning???? Trenger råd!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Amalie

Hei!

Vi skal pusse opp kjøkkenet. Rommet er ca 9 kvadrat, rektangelformet og har ett vindu i ene kortenden. Rommet får lite sollys fordi det ligger på skyggesiden av huset.

I dag er innredningen litt "tantete" i eik med profilerte dører. Økonomien tilsier ingen totalutskiftning så derfor vil vi male den. MEN HVILKEN FARGE? :roll:

Har vurdert å male innredninge lysegrå. Hvite fliser mellom vask og benk. Benkeplate fra Ikea i "stein" imitasjon med mørk grå, lysgrå og litt sort.

Gulvet skal ha eikelaminar. Veggene skal vi tapetsere med glassfiberstrie og male nesten hvite. Hvite karmer og lister

Hva tror dere?????? Blir grått pent eller blir det for kaldt? Hvilke gråfarge anbefaler dere? Har tenkt på en som er et par hakk mørkere enn skumring 1000: (Empire 2000)

Eller ville der valgt caffe latte farge i stedet.... :o

Trenger råd!!!!!

Klem fra Amalie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Grått høres lekkert ut! Hadde nok gått for det ja...

Men det er mange forskjellige gråfarger! Jeg synest de som går mot det blå er finere enn de som går mott det røde/rosa.....

Jeg har selv hvite vegger og lysegrå/sort kjøkkeninnredning og er kjempefornøyd med det!

Da kan jeg nemlig skifte farge på småtterier/ting og tang på kjøkkenet etter humør og årstid!!!

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på Nordsjø sine hjemmesider, kan du legge på farger selv. Da ser du ganske godt hva som passer sammen.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Lady jeg...med fargenyanse Skagen.....flott gråfarge som går mot blått istedenfor rosa/rød......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...