Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi sier at det er viktig å kode seg litt en gang i uken, hvor mye er det egt lov å spise da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Hvor mye? Kommer helt an på hva som er målet. Om du har et kaloribudsjett må du holde deg innenfor uansett hva du måtte putte i deg.

Man kan fint kose seg med hva man måtte ønske seg: det handler om porsjoner og å spise med måte.

Gjest Silverstream
Skrevet

Ok, men du kan ikke forvente å gå ned i vekt når du skal proppe i deg søtsaker hver helg.

Skrevet

Ok, men du kan ikke forvente å gå ned i vekt når du skal proppe i deg søtsaker hver helg.

Heh, fungerer fint hos meg :) jeg koser meg med søtsaker på lørdager hver uke, og enda går jeg ned i vekt. How about that. Man trenger jo ikke å hive nedpå en hel pose chips og 5 sjokoladeplater liksom.

• Liker 1
Skrevet

Kan du vel. Jeg har gått fra en bmi på godt over 50 til normalvekt, riktignok med hjelp av god tid, og fortsatt spist noe som strengt tatt ikke teller som sunn mat sikkert hver uke. Det går fint an om man ikke går fullstendig amok og holder seg i kaloriunderskudd jevnt over. Om det er nødvendig eller riktig strategi for alle, er en annen sak. Blir bare så lei av folk som svartmaler prosessen det er å gå ned i vekt og få en sunnere livsstil.

Anonymous poster hash: 0b8ef...764

• Liker 3
Skrevet

1. Har TS spurt om råd for å gå ned i vekt?

2. Er kos synonymt med å "proppe i seg søtsaker hver helg"?

Gjest Silverstream
Skrevet

1. Har TS spurt om råd for å gå ned i vekt?

2. Er kos synonymt med å "proppe i seg søtsaker hver helg"?

Virket bare sånn ut ifra spørsmålet.

Tenkte jeg skulle hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...