AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har greid å skrive verdens teiteste melding til en fyr på FB. Jeg hadde vært på vinkveld og syntes det var en kjempegod idè der og da. Nå vet jeg at han ikke er så veldig ofte innpå, og har slettet "samtalen" men forsvinner den da fra hans meldinger også eller er det som ved epost at sendt er sendt? Det kan se ut som om jeg synes han er guds gave til kvinnen utifra det jeg skrev, noe som jeg på ingen måte ønsker å stå ved... Huff... Anonymous poster hash: a39ab...16f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Selvsagt ble den ikke slettet hos han.. Anonymous poster hash: 35eda...cf2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Tror nok at sendt er sendt ja, dessverre. Anonymous poster hash: 9e1ae...c0d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Ja, sånn er det blitt - ikke bare sier vi teite ting vi angrer fælt på, nå skriver vi de og ..... Sagt er sagt, sendt er sendt..... Anonymous poster hash: f02e2...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå