AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #161 Del Skrevet 10. september 2015 Fødte tidligere i sommer og jeg gikk opp 31kg totalt. Hadde normal bmi før svangerskapet. Anonymous poster hash: 59f89...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #162 Del Skrevet 12. september 2015 Er i uke 10 og har allerede gått opp 2,5 kg. Føler meg skikkelig feit da det fremdeles er for tidlig å si det på jobb. Hadde bmi på ca 23,7 ved start. Anonymous poster hash: cddac...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #163 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg drar opp denne igjen. Er gravid med nr 2, og magen har kommet lenge før den gjorde sist, så jeg mistenker at vektøkningen kommer til å være ganske annerledes. Har ikke like mye tid til trening nå, men spiser jo som jeg alltid har gjort. Blir artig å se. Er nå 14 uker på vei, og har gått opp 1 kg Anonymkode: 1404e...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #164 Del Skrevet 10. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg drar opp denne igjen. Er gravid med nr 2, og magen har kommet lenge før den gjorde sist, så jeg mistenker at vektøkningen kommer til å være ganske annerledes. Har ikke like mye tid til trening nå, men spiser jo som jeg alltid har gjort. Blir artig å se. Er nå 14 uker på vei, og har gått opp 1 kg Anonymkode: 1404e...362 Er vanlig at magen kommer tidligere med nr 2 Anonymkode: 22864...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå