Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Går på iso/roaccutan og får derfor ikke være i sol eller solarium. Flasser litt og er i hvertfall meget tørr så det jeg normalt bruker, selvbruning, kan jeg ikke bruke lengre.

Avskyr å være så innmari blek, spesielt med tanke på at tabletterne gjør meg mer gråaktig i ansiktet.

Lurer på om man blir brun av betakarote?

Virker det av seg selv?

Kan det brukes sammen med iso?

Hvor er det rimeligste å kjøpe?

Veldig takknemlig for alles mening om dette!

:-)

Anonymous poster hash: 92e28...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betakaroten skal hjelpe til å bli raskere brun / få en mer langvarig brunfarge i solen, du blir ikke brun av tablettene alene. Selv har jeg dårlige erfaringer med betakaroten; jeg ble utrolig kvalm av det (uansett om jeg tok halvparten av den anbefalte dagsdosen), og jeg fikk ikke en finere brunfarge... huden min fikk istedenfor en ganske så lite pen ny undertone av oransje.

Anonymous poster hash: 82c3a...f28
Skrevet

Betakaroten er da en form for A-vitamin? Jeg ville styrt Helt klar inntil nest legetime og så diskutert det med doktoren.

Går selv på ISO, og selv om jeg ikke bruker selvbruning til vanlig pleier jeg å bruke dove sommer glow, og det har gått greit så langt så lenge jeg til vanlig smører meg med en rikere krem.

Anonymous poster hash: f2c56...f48

Skrevet (endret)

Stemmer det AB sier over her. Ikke lurt å bruke betakaroten når du går på ISO grunnet A-vitamin. I tillegg har det ingen funksjon om du ikke skal i sola i kort tid etter. Jeg har gått til innkjøp av selvbruningskremer og spraytan.

Endret av kjøttkaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...