Gå til innhold

Føles som det er umulig å finne en dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal, har lyst på en dame snart :fnise: . Føles som det er mulig å finne. Noen med?

Anonymous poster hash: aa31f...8a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som leter, finner!

Skrevet

Leter som bare helsikken jeg. Finner ingen ting. haha. :fnise:

Skrevet

Jeg tror det er viktig å være trygg i seg selv før man tenker slike relasjoner. Dersom men er for desperat kan det virke frastøtende.

Skrevet

Ja, det har blitt vanskeligere. Med mindre du har en god karriere og/eller bra utdannelse så blir det dessverre vanskelig.

Anonymous poster hash: 0de54...323
Skrevet

Man må bare være litt tålmodig. Trodde det jeg også en stund, men så ordnet seg plutselig til slutt. ;)

Skrevet

Start med å henge mindre på forum :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Leter som bare helsikken jeg. Finner ingen ting. haha. :fnise:

Da leter du på feil sted! Eller blant feil type :P

Skrevet (endret)

Start med å henge mindre på forum :fnise:

Nja, henger bare her om morgenen og kveldstid egentlig :P

Endret av Fenrir
Skrevet (endret)

Da leter du på feil sted! Eller blant feil type :P

Men jeg vet da ikke hvem som er typen min før jeg snakker med de, er egentlig ingen spesiell type jeg ser etter så lenge hun er grei og snill og bittelitt søtt så er jeg fornøyd;). Er veldig på søte jenter:P

Leter vell der alle andre leter, byen selv om jeg ikke drikker så ofte og blant venner og bekjente. Men de bekjente er det litt rart med for for meg blir det litt feil for jeg ser mer på de som venner.

Hvor leter dere da? :P

Endret av Fenrir
Skrevet (endret)

Jeg tror det er viktig å være trygg i seg selv før man tenker slike relasjoner. Dersom men er for desperat kan det virke frastøtende.

Er da ikke så desperat men må da få lov å ønske meg en kjæreste. Trives best i forhold og fungerer best slik så. Det var forresten ikke meningen det skulle være anonymt innlegg fra starten av.

Ts

Endret av Fenrir
Skrevet

Er da ikke så desperat men må da få lov å ønske meg en kjæreste. Trives best i forhold og fungerer best slik så. Det var forresten ikke meningen det skulle være anonymt innlegg fra starten av.

Ts

Selvfølgelig skal du få lov til å ønske deg kjæreste, Fenrir. Det er godt å være to :)

Skrevet (endret)

Selvfølgelig skal du få lov til å ønske deg kjæreste, Fenrir. Det er godt å være to :)

Fint sagt^^. Det er veldig godt å være to, det er slik jeg trives best men er en stund siden jeg har vært i forhold nå og savner det virkelig. At man gir av seg selv og tar, den følelsen av at man er viktig for noen. Og jeg er virkelig en type som gir av meg selv men det virker bare helt umulig å finne seg en altså. Noen ganger gir jeg helt opp, men så kommer jeg på igjen snart at jeg kan ikke det for jeg vil virkelig ha et forhold:P

Endret av Fenrir
  • Liker 1
Skrevet

Fint sagt^^. Det er veldig godt å være to, det er slik jeg trives best men er en stund siden jeg har vært i forhold nå og savner det virkelig. At man gir av seg selv og tar, den følelsen av at man er viktig for noen. Og jeg er virkelig en type som gir av meg selv men det virker bare helt umulig å finne seg en altså. Noen ganger gir jeg helt opp, men så kommer jeg på igjen snart at jeg kan ikke det for jeg vil virkelig ha et forhold:P

Tusen takk. Veldig fint skrevet av deg også. Jeg håper du finner ei du kan dele tingene med. :) Når begge parter gir, utfordrer og støtter tror jeg relasjonen blir bra. Du høres ut som en finfin fyr.

Skrevet

Tusen takk. Veldig fint skrevet av deg også. Jeg håper du finner ei du kan dele tingene med. :) Når begge parter gir, utfordrer og støtter tror jeg relasjonen blir bra. Du høres ut som en finfin fyr.

Finner henne nok til slutt håper jeg. Men hater virkelig å være singel altså, for meg gir det ikke mening:P.

Skrevet

Finner henne nok til slutt håper jeg. Men hater virkelig å være singel altså, for meg gir det ikke mening:P.

Kan hende du lærer noe viktig i singeltida som det er meningen du skal bære med deg inn i relasjonen den dagen du møter henne. Sånn var det for meg ;)

Skrevet

Kan hende du lærer noe viktig i singeltida som det er meningen du skal bære med deg inn i relasjonen den dagen du møter henne. Sånn var det for meg ;)

Kanskje det kanskje det. Men jeg hater jo å være singel.... Det paradokset :fnise: Hva lærte du da?

Skrevet

Men jeg vet da ikke hvem som er typen min før jeg snakker med de, er egentlig ingen spesiell type jeg ser etter så lenge hun er grei og snill og bittelitt søtt så er jeg fornøyd;). Er veldig på søte jenter:P

Leter vell der alle andre leter, byen selv om jeg ikke drikker så ofte og blant venner og bekjente. Men de bekjente er det litt rart med for for meg blir det litt feil for jeg ser mer på de som venner.

Hvor leter dere da? :P

Jeg kjenner følelsen da, jeg fikk ikke min første kjæreste før jeg var 21! Møtte han på Sukker, av alle steder, så jeg har igrunn bare fine ord å si om nettdating, selv om man ofte må bla seg gjennom mye rart :fnise:

Skrevet

Kanskje det kanskje det. Men jeg hater jo å være singel.... Det paradokset :fnise: Hva lærte du da?

Å ramse opp alle erfaringene jeg gjorde meg ville være en hel doktorgrad. I bunn og grunn ble jeg tryggere på meg selv og lyttet mer til min egen stemme :)

Skrevet

Ja, det har blitt vanskeligere. Med mindre du har en god karriere og/eller bra utdannelse så blir det dessverre vanskelig.

Anonymous poster hash: 0de54...323

Mange som sliter selv om de har god karriere og utdannelse. Det er ikke bare det som betyr noe for kvinner.

Anonymous poster hash: 81c6b...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...