Gå til innhold

Har jeg ødelagt alt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å gå ned i vekt, har spist sunt de siste to ukene og holdt meg unna godteri. I går var jeg på byen og det ble en del alkohol og nattmat. Det skal sies at jeg kun drakk cider uten tilsatt sukker og ingenting på byen. Nattmaten bestod av en grov baguett uten majones. Danset mye, skrittelleren viser 5 km. Vil så gjerne ned litt i vekt, håper ikke jeg har ødelagt dette nå! :-(

Anonymous poster hash: a4b10...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare å fortsette der du slapp...
Du har ikke ødelagt noen ting :)

• Liker 3
Skrevet

Du bør lage en plan som tar virkelig liv med i betraktning. Du kan ikke fortsette å få panikk for å ha spist en baguett! Altfor "sunt" (for lite kalorier, for lite fett, for lite smak) over lengre tid kan også gjøre at du lett mister kontrollen og virkelig overspiser, og kanskje dropper opplegget helt, når du blir fristet.

• Liker 4
Gjest Runforit
Skrevet

Oki. Reality check.

Tror du at du har ødelagt for alle fremtidige livsstilsvalg pga én kveld med alkohol og en baguett? Eller virker det logisk at så lenge du fortsetter å ta sunne valg så vil ikke en kveld ødelegge noe?

Tenk.

Du må tenke livsstil. Det er noe du skal kunne leve med resten av livet. Tar en sunne og lure valg i det hele og store så spiller det ingen rolle om man en gang i blandt skeier ut. Jeg kan spise både sjokolade, is, pizza og lasagna hver eneste helg. Kan ikke si at det har påvirket formen min.

• Liker 8
Gjest Coolaid
Skrevet

Du deltar i livet. Å gå ut og spise noe litt annerledes enn det du pleier er en del av livet. Regner med at du vil fortsette med det også videre. Lev livet og kos deg i blant. Du ødelegger absolutt ingen ting med det du har spist og drukket.

Gjest Silverstream
Skrevet

Du må kanskje bare trene ekstra hardt i morgen for å kvitte deg med de ekstra kaloriene.

Skrevet

Hvis du blir hysterisk over noe så lite tror jeg du har et litt anstrengt forhold til mat.

Søk hjelp.

Anonymous poster hash: 68169...0c3
Gjest Brillefin
Skrevet

Oki. Reality check.

Tror du at du har ødelagt for alle fremtidige livsstilsvalg pga én kveld med alkohol og en baguett? Eller virker det logisk at så lenge du fortsetter å ta sunne valg så vil ikke en kveld ødelegge noe?

Tenk.

Du må tenke livsstil. Det er noe du skal kunne leve med resten av livet. Tar en sunne og lure valg i det hele og store så spiller det ingen rolle om man en gang i blandt skeier ut. Jeg kan spise både sjokolade, is, pizza og lasagna hver eneste helg. Kan ikke si at det har påvirket formen min.

+1

Skrevet

Når jeg slanket meg hadde jeg maaange sånne turer med masse pizza, øl, rusbrus, sjokolade og masse drittmat, og det ga bare vektnedgangen ett boost faktisk. Du må ha rom for kos, det er viktig å ikke bli fanatisk.

Anonymous poster hash: d7bca...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...