Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele dette...jeg har sittet timer inn og ut og lest på dette forumet.Har prøvd å bli gravid siden 2007,utallige kontroller,søvnløse netter osv.Har rett og slett prøvd alt,nå hadde vi bestemt oss for å få mer innformasjon om prøverør,siste løsning.Så skjedde det utrolige....for 4 uker siden fikk jeg en boks multivitaminer av bestemor,tenkte "why not" og begynte.Etter kun noen dager merket jeg forandring,jeg har hatt tørre slimhinner siden første fødsel for ti år siden men aldri tenkt noe over det og legen har ikke sagt noe om det.Jeg merket ihvertfall at noe hadde skjedd,mensen uteble og testen viste "gravid(2-3 uker)".Jeg er sikker på at jeg må ha manglet noe som har gjort det umulig for meg å bli gravid,noe så enkelt!!Hadde begynt å godta at den drømmen aldri ville bli oppfylt ,er overlykkelig😃.Ikke gi opp folkens,er det håp for meg så er det håp for alle ❤️

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker1000
Skrevet

Åååååå!!! Gratulerer så mye, Septica ♥♥♥

Skrevet

Så bra!:) gratulerer så mye! :blomst:

Skrevet

Så fantastisk 😃 Gratulerer så mye ☺

Skrevet

Tusen hjertelig 😃

Skrevet

Hehe nei er ikke det😝

Skrevet

Graulerer så utrolig mye :) :)

Skrevet

Gratulerer så myee. Hvilken vitaminer var det?

Skrevet

Takk takk😊multivitaminer ,det står vnp på boksen...dette er noen som følger med når hun kjøper fri flyt,og det er vel ikke å finne på butikk så kanskje på nett?😊

Skrevet

Gratulerer! Så fantastisk :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...