Gå til innhold

Utpå byn i Oslo som 29åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg skal på byn, og er 29 år... Jeg orker ikke et sted som kryr av 22åringer som hyler og skriker, går med utregning ned til navlen, mens de skuler stygt på de fleste andre jenter... Og så vil jeg ikke være "hun gamle" på utestedet...

Så hvor skal jeg dra ut? Jeg liker r&B, listepop ol, ikke sånn dance/trance-lignende musikken som har tatt over utestedene de siste årene.., dere vet, sånn musikk som man bare står og hopper opp og ned til :P

Så kan du hjelpe meg? Hvor skal jeg gå ut i dag?

Anonymous poster hash: 6512c...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp! Jeg skal på byn, og er 29 år... Jeg orker ikke et sted som kryr av 22åringer som hyler og skriker, går med utregning ned til navlen, mens de skuler stygt på de fleste andre jenter... Og så vil jeg ikke være "hun gamle" på utestedet...

Så hvor skal jeg dra ut? Jeg liker r&B, listepop ol, ikke sånn dance/trance-lignende musikken som har tatt over utestedene de siste årene.., dere vet, sånn musikk som man bare står og hopper opp og ned til :P

Så kan du hjelpe meg? Hvor skal jeg gå ut i dag?Anonymous poster hash: 6512c...4b8

Gode gamle Tranen ville nok passe en eldre dame som deg. Tranen har forøvrig anskaffet seg cocktailbar hvor de kan nippe til et glass cherry.

Anonymous poster hash: 74043...790

• Liker 2
Skrevet

Angst-bar, det nye stedet rett før Angst-bar som jeg ikke husker navnet på. Internasjonalen og mono som ligger like ved. Føler meg ikke gammel der og jeg er 32.

Anonymous poster hash: b41ab...7d4
Skrevet

pluss Kulturhuset.

Anonymous poster hash: b41ab...7d4
Skrevet

Angst-bar, det nye stedet rett før Angst-bar som jeg ikke husker navnet på. Internasjonalen og mono som ligger like ved. Føler meg ikke gammel der og jeg er 32. Anonymous poster hash: b41ab...7d4

Å, det stedet har jeg ikke hørt om. Hva slags musikk er det der? Og hvilken aldersgrense?

Skrevet

Utregning ned til navlen, ja... Hva er det de har regnet ut?

Anonymous poster hash: 046b8...e4d

Skrevet

Utregning ned til navlen, ja... Hva er det de har regnet ut? Anonymous poster hash: 046b8...e4d

Det slo deg ikke at autokorrekt tok over? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...