Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Hei! Hva ville dere gjort: Du møter en fyr på byn,som er utrolig kjekk.Dere utveksler tlf nr.Han skriver meldinger i ny og neEtter 1 måned ringer han,men du rekker ikke tlf, og rett etterpå får du melding at han vil treffe deg senere på kvelden. Du reiser ikke til byen (litt sjenert), og det går 2 dager før du plutselig får melding:"Har fått meg dame.Vi reiser på hytta i helgen." Du gidder ikke skrive mer og etter 5 dager får du ny melding av han, og etterhvert blir det ganske mye sms'er mellom oss... En del av meg sier:han har dame!fingrene av fatet! Mens en annen del sier at jeg må se hvordan det går... klarer liksom ikke helt og forstå hva som er klokt!siden jeg egentlig holder på å bli blind..han er så kjekk! Det er helt uskyldige meldinger vi skriver...
Melissa Gioberti Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Dersom du synes det er helt greit å involvere deg med og investere i en mann/gutt som liker å ha flere jenter, ha dem på gress og som ikke er stabil og moden nok: go for it- kjør på! Velg denne løsningen dersom du vil ha litt spenning i livet ditt- finn ut av hva han egentlig driver med... Dersom du selv er en seriøs person som vet hva du vil ha og er ute etter hos andre, og ønsker noe som kan utvikle seg til et søtt forhold: glem ham og ikke svare på meldingene. Han er nok ikke Mr. Right, men kanskje du ikke behøver en Mr. Right?
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 han hørtes jo litt umoden ut spør du meg,hvem sender meld og sier sånt...merkelig. jeg hadde vel kanskje holdt meg unna,men meg om det. gjør det du vil?er han noe å satse på eller er han bare en fling??
Melissa Gioberti Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Ja, han høres jo litt merkelig ut. Han vil vel ha både pose og sekk? Hvis han virkelig har dame, er det vel ikke høflig overfor henne at du blir med på opplegget?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 Gjest Anonymous skrev (På 5.8.2004 den 23.16): Hei! Hva ville dere gjort: Du møter en fyr på byn,som er utrolig kjekk.Dere utveksler tlf nr.Han skriver meldinger i ny og neEtter 1 måned ringer han,men du rekker ikke tlf, og rett etterpå får du melding at han vil treffe deg senere på kvelden. Du reiser ikke til byen (litt sjenert), og det går 2 dager før du plutselig får melding:"Har fått meg dame.Vi reiser på hytta i helgen." Du gidder ikke skrive mer og etter 5 dager får du ny melding av han, og etterhvert blir det ganske mye sms'er mellom oss... En del av meg sier:han har dame!fingrene av fatet! Mens en annen del sier at jeg må se hvordan det går... klarer liksom ikke helt og forstå hva som er klokt!siden jeg egentlig holder på å bli blind..han er så kjekk! Det er helt uskyldige meldinger vi skriver... Bør være en tommelfingerregel og ikke involvere seg i drama. Kanskje han har en gæren dame og du får et reelt problem. Og om du får følelser for han, hva i all verden sier deg at han ikke vil gjøre det samme mot deg i et forhold. Vær lur, og hold deg unna du. Anonymkode: 13b02...9e8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 Så at tråden var fra 2004. Regner med at TS fikk avklart denne situasjonen iløpet av 17 år. Anonymkode: 13b02...9e8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå