AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg er så lei av å være singel nå som jeg er blitt 21 år og det er 2 år siden det ble slutt med min første virkelige kjæreste. Jeg er kjekk, det er ikke det. Problemet er det at jeg har så å si null venner jeg henger med. Jeg har et par venner, men det er mer sånn at vi møtes ikke så ofte og treffes igjennom hobby osv. Hvordan skal jeg få truffet den rette? - Har ikke vært på byen siden russetiden... Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 64d68...8c2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Jeg er så lei av å være singel nå som jeg er blitt 21 år og det er 2 år siden det ble slutt med min første virkelige kjæreste. Jeg er kjekk, det er ikke det. Problemet er det at jeg har så å si null venner jeg henger med. Jeg har et par venner, men det er mer sånn at vi møtes ikke så ofte og treffes igjennom hobby osv. Hvordan skal jeg få truffet den rette? - Har ikke vært på byen siden russetiden... Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 64d68...8c2 Da har du null sjangs har du ikke venneer er du uaktuel for damer. Anonymous poster hash: 5166e...e09
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 -Nettdating -Studier/Jobb -Nye hobbyer,frivillig arbeid -Trreningssenter Anonymous poster hash: 22979...6bd
Gjest fallerifallera Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Da har du null sjangs har du ikke venneer er du uaktuel for damer. Anonymous poster hash: 5166e...e09 Har fått inntrykk at det kan virke sånn her på KG, men det stemmer ikke! Liker jeg vedkommende, har det ikke noe å si hvor mange venner han har. Mer tid til meg Men som sagt går det an å prøve tinder, badoo, hot or not og de sidene der. Selv om det kanskje ikke er så enkelt å finne kjæreste der, siden de fleste kun vil ha et knull virker det som...
Sandie Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Har fått inntrykk at det kan virke sånn her på KG, men det stemmer ikke! Liker jeg vedkommende, har det ikke noe å si hvor mange venner han har. Mer tid til meg Men som sagt går det an å prøve tinder, badoo, hot or not og de sidene der. Selv om det kanskje ikke er så enkelt å finne kjæreste der, siden de fleste kun vil ha et knull virker det som... Det samme tenker jeg 1
Gjest Fenrir Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Har fått inntrykk at det kan virke sånn her på KG, men det stemmer ikke! Liker jeg vedkommende, har det ikke noe å si hvor mange venner han har. Mer tid til meg Men som sagt går det an å prøve tinder, badoo, hot or not og de sidene der. Selv om det kanskje ikke er så enkelt å finne kjæreste der, siden de fleste kun vil ha et knull virker det som... Jeg vil ha kjæreste med knull haha^^.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå