Jupin Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har utrolig lyst til å begynne på en sport, både for det sosiale og for treningen. Jeg er student i Bergen, så det er jo en del muligheter … Problemet er bare at i mange sporter er det tryouts, og jeg er ikke flink enda. Fotball har jo mange spilt i ti år, samme med håndball etc. Har du noen forslag til noen idrett jeg kan bli med i, selv uten erfaring?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Sjakk. Anonymous poster hash: 829e0...668
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har utrolig lyst til å begynne på en sport, både for det sosiale og for treningen. Jeg er student i Bergen, så det er jo en del muligheter … Problemet er bare at i mange sporter er det tryouts, og jeg er ikke flink enda. Fotball har jo mange spilt i ti år, samme med håndball etc. Har du noen forslag til noen idrett jeg kan bli med i, selv uten erfaring? Juridisk fakultet har et håndballag, der kan alle bli med. De trener to ganger i uken, og trener mest bare for den sosiale delen. Er studenter der fra andre fakulteter enn juridisk, så hva enn du går på kan du bli med. Er i hovedsak kun jenter der - og det er kun jentene som spiller kamper - men gutter kan være med på treninger om de ønsker. Anonymous poster hash: d7151...fbd 1
Supraspinatus Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har utrolig lyst til å begynne på en sport, både for det sosiale og for treningen. Jeg er student i Bergen, så det er jo en del muligheter … Problemet er bare at i mange sporter er det tryouts, og jeg er ikke flink enda. Fotball har jo mange spilt i ti år, samme med håndball etc. Har du noen forslag til noen idrett jeg kan bli med i, selv uten erfaring? Vektløfting. Bjørgvin AK har treninger i Bergenshallen. Det er aldri for sent å begynne med idrett! Selv om man ikke har ambisjoner om å bli best. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Innebandy? Anonymous poster hash: 48968...afe
Smores Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Slenger meg på denne! Er veldig interessert i å begynne på innebandy, men finner ikke noe i Bergen som passer mitt nivå (nybegynner). Utrolig leit, er en sport jeg likte godt på vgs, skulle gjerne ha tatt det opp igjen.
Jupin Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2015 Selv vurderte jeg BSI, men usikker på hvilke her som ikke er så nøye på nivået. Fotball er vel utelukket, men innebandy / basket, kunne det kanskje ha vært noe?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Linjeforeninger har ofte lavterskeltilbud på idrett. Min linjeforening har både håndball- og fotball-lag, hvor det ikke er noen krav om ferdigheter. De trener og spiller fordi det er gøy. Ellers har en hel haug med idrettslag, klubber og foreninger nybegynnerkurs i sin idrett nå for tida. Anonymous poster hash: c6e5c...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå