Jupin Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har utrolig lyst til å begynne på en sport, både for det sosiale og for treningen. Jeg er student i Bergen, så det er jo en del muligheter … Problemet er bare at i mange sporter er det tryouts, og jeg er ikke flink enda. Fotball har jo mange spilt i ti år, samme med håndball etc. Har du noen forslag til noen idrett jeg kan bli med i, selv uten erfaring?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Sjakk. Anonymous poster hash: 829e0...668
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har utrolig lyst til å begynne på en sport, både for det sosiale og for treningen. Jeg er student i Bergen, så det er jo en del muligheter … Problemet er bare at i mange sporter er det tryouts, og jeg er ikke flink enda. Fotball har jo mange spilt i ti år, samme med håndball etc. Har du noen forslag til noen idrett jeg kan bli med i, selv uten erfaring? Juridisk fakultet har et håndballag, der kan alle bli med. De trener to ganger i uken, og trener mest bare for den sosiale delen. Er studenter der fra andre fakulteter enn juridisk, så hva enn du går på kan du bli med. Er i hovedsak kun jenter der - og det er kun jentene som spiller kamper - men gutter kan være med på treninger om de ønsker. Anonymous poster hash: d7151...fbd 1
Supraspinatus Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har utrolig lyst til å begynne på en sport, både for det sosiale og for treningen. Jeg er student i Bergen, så det er jo en del muligheter … Problemet er bare at i mange sporter er det tryouts, og jeg er ikke flink enda. Fotball har jo mange spilt i ti år, samme med håndball etc. Har du noen forslag til noen idrett jeg kan bli med i, selv uten erfaring? Vektløfting. Bjørgvin AK har treninger i Bergenshallen. Det er aldri for sent å begynne med idrett! Selv om man ikke har ambisjoner om å bli best. 1