_anonym Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Er rulleski anbefalt trening hvis du vil ned i vekt? Eller hva trening forbrenner mest? Vanskelig for å komme meg opp av sofaen å trene men Gjør ofte styrketrening, på stedet hvil. Og trener minst 3 ganger i uka uansett. Men noen tips?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Er du vant med rulleski fra før? Hvis ikke ville jeg unngått det. Lett å slå seg halvt fordervet. Evt link opp med noen som behersker rulleskikunsten og kan gi deg noen tips. Anonymous poster hash: 75ea0...b89
_anonym Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2015 Er du vant med rulleski fra før? Hvis ikke ville jeg unngått det. Lett å slå seg halvt fordervet. Evt link opp med noen som behersker rulleskikunsten og kan gi deg noen tips. Anonymous poster hash: 75ea0...b89 Jojo, jeg kan stå op rulleski. Har det også, så det er ikke noe problem.
Pringle Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Den beste treningen er den du kan holde på med over tid. Du blir sliten, men sliter deg ikke ut. Du synes det er gøy, så du vil fortsette, vil bli bedre. Rulleski, ja, kjempebra, men hva med vanlige ski, er det ikke skiføre der du bor nå?
_anonym Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2015 Den beste treningen er den du kan holde på med over tid. Du blir sliten, men sliter deg ikke ut. Du synes det er gøy, så du vil fortsette, vil bli bedre. Rulleski, ja, kjempebra, men hva med vanlige ski, er det ikke skiføre der du bor nå? Null snø her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå