Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rulleski anbefalt trening hvis du vil ned i vekt? Eller hva trening forbrenner mest? Vanskelig for å komme meg opp av sofaen å trene men Gjør ofte styrketrening, på stedet hvil. Og trener minst 3 ganger i uka uansett. Men noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du vant med rulleski fra før? Hvis ikke ville jeg unngått det. Lett å slå seg halvt fordervet. Evt link opp med noen som behersker rulleskikunsten og kan gi deg noen tips.

Anonymous poster hash: 75ea0...b89
Skrevet

Er du vant med rulleski fra før? Hvis ikke ville jeg unngått det. Lett å slå seg halvt fordervet. Evt link opp med noen som behersker rulleskikunsten og kan gi deg noen tips. Anonymous poster hash: 75ea0...b89

Jojo, jeg kan stå op rulleski. Har det også, så det er ikke noe problem.

Skrevet

Den beste treningen er den du kan holde på med over tid. Du blir sliten, men sliter deg ikke ut. Du synes det er gøy, så du vil fortsette, vil bli bedre. Rulleski, ja, kjempebra, men hva med vanlige ski, er det ikke skiføre der du bor nå?

Skrevet

Den beste treningen er den du kan holde på med over tid. Du blir sliten, men sliter deg ikke ut. Du synes det er gøy, så du vil fortsette, vil bli bedre. Rulleski, ja, kjempebra, men hva med vanlige ski, er det ikke skiføre der du bor nå?

Null snø her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...