Gå til innhold

Er jeg en form for seksuell sadist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.....Jeg er en kvinne i ett hetrofilt ekteskap som fantaserer om å dominere andre kvinner. Jeg vil ha full kontroll å fantaserer om å bruke andre kvinner som objekter for å tilfredsstille mannen min. Jeg vil fortelle dem hva de skal gjøre og jeg vil de skal adlyde. Jeg liker tanken på at de opplever ubehag ved å utføre seksuelle handlinger etter min vilje. Desto mere ubehag de opplever ved å adlyde meg, jo mere liker jeg det. Jeg tenner på at de strekker seg langt for å tilfredsstille meg og at det å adlyde meg er viktigere for dem enn ubehaget de opplever ved å utføre det.

Hva pokker er galt med meg?

Anonymous poster hash: 13c5d...b47
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Så lenge du ikke realiserer fantasiene dine, ingenting.

Deretter så er det en veldig fin linje der en viss mengde ubehag er en positiv opplevelse,før det bikker over i ren mishandling.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du ikke realiserer fantasiene dine, ingenting.

Deretter så er det en veldig fin linje der en viss mengde ubehag er en positiv opplevelse,før det bikker over i ren mishandling.

Det kunne aldri falt meg inn å realisere noenting uten samtykke.

Skrevet

Tror garantert det finnes et forum hvor du kan leve ut en slik fetisj. Problemet er jo hvis du tvinger noen som ikke er med på en slik lek som submissive. Eller hvis du lar denne fantasien bli så dominerende at den fratar deg evnen til å nyte annen, mere "normal" sex.

Og ja, du har nok en sadistisk åre i deg. Ikke noe galt i det. Men ettersom det handler om å tvinge andre kvinner til å tjene din mann, kvalifiserer du neppe til genuin domina.

• Liker 1
Skrevet

Tror garantert det finnes et forum hvor du kan leve ut en slik fetisj. Problemet er jo hvis du tvinger noen som ikke er med på en slik lek som submissive. Eller hvis du lar denne fantasien bli så dominerende at den fratar deg evnen til å nyte annen, mere "normal" sex.

Og ja, du har nok en sadistisk åre i deg. Ikke noe galt i det. Men ettersom det handler om å tvinge andre kvinner til å tjene din mann, kvalifiserer du neppe til genuin domina.

Igjen, dårlig formulert fra min side. Disse kvinnene jeg fantaserer om har selvfølgelig gitt sitt samtykke og har lyst til å utføre disse handlingene.

Skrevet

Kos deg med fantasien, du. Men ikke la den bli altoppslukende. Har du fortalt din mann om denne, forresten? Eller er du engstelig for at skal bli for begeistret for ideen? ;)

Skrevet

Finnes sikkert nettsider, forum osv. med folk som har denne fetisjen:) Og så lenge det er med samtykke(og kanskje et safty-word) så ser jeg ikke noe problem med det.

Anonymous poster hash: c3002...7ff
Skrevet

Ikke noe galt med deg, fantasier er fantasier. Jeg kan fantasere om å mishandle andre kvinner seksuelt, men i virkeligheten vil jeg ikke røre dem en gang.

Skrevet

Kos deg med fantasien, du. Men ikke la den bli altoppslukende. Har du fortalt din mann om denne, forresten? Eller er du engstelig for at skal bli for begeistret for ideen? ;)

Han vet om den. Han er ikke overbegeistret. Tror han mistrives litt med tanken om at jeg fantaserer om at kvinner har lyst til å avlyde meg. At det er det jeg tenner på. At de vil strekke seg langt for min skyld og at han er bare ett redskap....Gah.....disse tankene her er fullstendig forvridde og vanskelig å formulere....Snill A4 dame her liksom...

Gjest Salvesen
Skrevet

Det De er ute etter er en "sub", og slike finner De mange av på cupido.no

Kos Dem!

Skrevet

Hvis han ikke lar seg begeistre, får det nok bli med fantasien. Ellers må du lirke til dette opplegget på en særdeles subtil måte. Vær smart, ønsker deg alt godt.

Skrevet

Jeg fantaserer om å være din motpart ;) Også kvinne.

Anonymous poster hash: 87994...620
  • Liker 2
Skrevet

Så om jeg har forstått dette riktig så er jeg "bare" en hetrofil domina som leter etter en kvinnelig sub?

Jeg må ærlig innrømme at i mitt "kjedelige" A4 liv så visste jeg ikke at slikt eksisterte engang...Jeg trodde at det hadde noe med seksuell orientering å gjøre, at man måtte ha en sub i det kjønnet man tente på. Som i hetrofilt mann-kvinne, eller homofilt kvinne-kvinne eller mann-mann. Jeg har satt meg svært lite inn i SM, men jeg skjønner jo nå at jeg må nesten gjøre det.

Skrevet

Kos Dem!

Nu skuffer De meg Salvesen. De burde henvist til Freud.

• Liker 1
Skrevet

Kos Dem!

Jeg tror ikke hun finner mange slike kvinner på Cupido nei, tipper at hun må lete på nettsteder for spesielt interesserte.

Og dersom mannen hennes ikke også tenner på at disse kvinnene har denne rollen mens de har sex, så er det nok ikke noe poeng.

Anonymous poster hash: 63c6d...72c

Gjest Salvesen
Skrevet

Jeg tror ikke hun finner mange slike kvinner på Cupido nei, tipper at hun må lete på nettsteder for spesielt interesserte.

Og dersom mannen hennes ikke også tenner på at disse kvinnene har denne rollen mens de har sex, så er det nok ikke noe poeng.

Anonymous poster hash: 63c6d...72c

Jo da. Undertegnede kan bekrefte at det formelig kryr av slike kvinner der.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Fetlife er stedet for den slags ;)

Helt normal fantasi foresten, som uhyre mange praktiserer for tiden, da 50 shades har gjort det stuerent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...