Gjest Elenath Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Noen som vet hva den siste sangen de spilte på Nip/Tuck i kveld heter?
natasha Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Noen som vet hva den siste sangen de spilte på Nip/Tuck i kveld heter? Tror det var Tori Amos - A sorta fairytale.
Gjest Xavia Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Vet ikke hva sangen heter, men nokså sikker på at det var Tori Amos sop sang.
smykkeskrin Skrevet 7. august 2004 #4 Skrevet 7. august 2004 Jo det var Tori Amos, med A Sorta Fairytale
Gjest Elenath Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Takk skal dere ha. Utrolig nydelig sang, men får ikke helt tak på hva hun synger om. Noen som kan hjelpe?
Suzy Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 HER er teksten... Sangen er fra Scarlet's Walk-plata hennes og flere av låtene er "reiseskildringer" sånn som denne. Tror det er et slags gjennomgangstema for plata. Dette er en beskrivelse av et forhold som en reise slik jeg forstår den Anbefaler deg å se nærmere på Tori Amos - genial dame!
Gjest Elenath Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 HER er teksten... Sangen er fra Scarlet's Walk-plata hennes og flere av låtene er "reiseskildringer" sånn som denne. Tror det er et slags gjennomgangstema for plata. Dette er en beskrivelse av et forhold som en reise slik jeg forstår den Anbefaler deg å se nærmere på Tori Amos - genial dame! ja, har lastet ned noen sanger nå og er frelst. Fantastisk bra. Skal ønske meg cder i bursdaggave :D
Julie Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 Henger meg på; fin sang! Noen andre rolige og fine sanger av Tori Amos? Eller andre artister?
Suzy Skrevet 12. august 2004 #9 Skrevet 12. august 2004 ja, har lastet ned noen sanger nå og er frelst. Fantastisk bra. Skal ønske meg cder i bursdaggave :D Lurt! Begynn med begynnelsen - den første plata altså og kjøp etterhvert. Hun utvikler seg hele tiden og det er morsomt og spennende å lytte til henne kronologisk! Jeg har hylla full av Tori
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå