AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hei! Nå nærmer det seg ferie i varmere strøk for min del, og jeg blir borte i 3 uker. Vi skal ikke bo på et fast sted, så jeg vet ikke om det er tilgjengelig med treningssenter der vi skal sove. Noen som har råd,tips eller erfaring med trening på ferie? Noe effektivt som kan gjøres uten treningssenter? Anonymous poster hash: 9f2e2...0cb
Nordis Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Løping? Yoga på stranden? Situps og armhevinger på hotellrommet?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Kan prøve d! Noen som vet om d er sant at det er mer effektivt å jogge på stranden? Anonymous poster hash: 9f2e2...0cb
Gjest Runforit Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Effektiv å løpe i sand ja. Er tungt som fy. Når jeg er på ferie så jogger jeg, men er også aktiv på andre måter som dykking, klatring, padling, svømming, lange sightseeingturer etc. Er nok av muligheter til å holde seg i form
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Selv prøver jeg å bo på hotell med treningssenter, men litt avhengig av varmen er det jo bare å ta joggeskoene fatt god ferie!Anonymous poster hash: 55564...9b4
kjøttmeis Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Last ned treningsvideoer fra YouTube - Bruk Keepvid.com. Da har du treningsvideoer du kan trene til på hotellrommet/der du bor. Yoga, styrke, HIIT, kardio, osv. Du kan jogge, f.eks. etter en strand eller der du føler for det. Hvis du finner en trapp kan du ta trappe-trening, med hopp, knebøy, osv.
skruf Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Jeg tar alltid med joggesko og et par skift med treningstøy (tar ikke så stor plass med et par shortser/tights, sportsbh og topper) i kofferten. Bruker å stå opp ganske tidlig før sola blir for sterk og varmen for intens, og tar en joggetur på morgenen. Utrolig fin måte å starte dagen på, stille og rolig i gatene (evt på stranda) og behagelig temperatur. Når jeg kommer tilbake etter joggeturen tar jeg noen armhevinger og mageøvelser. Dessuten kan du også legge inn noen svømmeøkter. Svømming er god trening! Treningstøyet bruker jeg å skylle opp forresten, sånn at jeg ikke trenger å ta med så masse. Du kan også gå til innkjøp av strikker, det tar ikke så stor plass i kofferten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå