Gå til innhold

Er daten helt over meg? Vil han være venn eller noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke helt på daten. Eller vi dater ikke lengre da, men vi treffes fordi om. Som "venner". Og ja, vi har sex. Det er ikke noe vi må, men vi har det av og til. Det var han som ville vi skulle gå videre til å bli venner og ikke noe mer. Helt ok for meg, da jeg allerede hadde feelingen på det og ikke var helt der enda. Men han får meg til å bli litt usikker. Han gjør ting som jeg gjerne ikke tenker at en som kun er venn gjør. Eksempler:

-Sier: "nå må vi ha det litt romantisk med lys", når vi skal ha sex

-Åpner seg veldig. Selvfølgelig, det kan hende han bare ser på meg som en god venn fordi om

-Sier at han er ensom, og gjerne vil ha noen, men ikke er hellt klar for forhold

Han har heller ikke helt avkreftet at det ikke vil bli noe i fremtiden. Han sa "hvem vet? kanskje det blir noe en dag, jeg kan jo ikke avkrefte det selv om vi kun er venner nå? men jeg er ikke klar for noe nå"

Hva tenker dere? Jeg har det fint slik som forholdet vårt er nå, som venner. Men jeg er jo litt nysgjerrig på hva dere tenker om hva han gjør.

Anonymous poster hash: 80ba8...196
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som han vil ha noen å ha sex med, og ikke et forhold med... Egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...