Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er i uke 30 nå. Har veldig vondt i mage og nedre rygg. Akkurat som mensensmerter. Flere som har opplevd det? Blir litt bekymret!

Anonymous poster hash: 7296e...1ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du bekymret ringer du føden :)

Skrevet

Er ikke unormalt, modning.

Men er du bekymret eller kommer det i tak så ring føden.

Anonymous poster hash: de47b...368

Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg hadde slikt de siste ti ukene av svangerskapet. Skikkelig sterke menssmerter.

Men er du bekymrer, så bare ta en telefon til føden.

Skrevet

Jeg hadde det slik i uke 33 og noen uker framover. Det er normalt å ha menssmerter, særlig dersom du har født før.

Skrevet

Jeg hadde det slik helt fra uke 18 (vonde kynnere), ble innlagt i uke 27 (da fikk jeg lungemodningssprøyte og riehemmende) og uke 31 på grunn av kynnere som kom regelmessig + forkortet livmorhals, men fødte likevel ikke før dagen etter termin. Var førstegangsfødende. Om man føler at noe ikke er helt rett, stemmer det som regel. Det var i hvert fall slik begge gangene jeg tok kontakt med føden og ble innlagt :)

Anonymous poster hash: 3a0bd...e0b
Skrevet

Jeg hadde det slik helt fra uke 18 (vonde kynnere), ble innlagt i uke 27 (da fikk jeg lungemodningssprøyte og riehemmende) og uke 31 på grunn av kynnere som kom regelmessig + forkortet livmorhals, men fødte likevel ikke før dagen etter termin. Var førstegangsfødende. Om man føler at noe ikke er helt rett, stemmer det som regel. Det var i hvert fall slik begge gangene jeg tok kontakt med føden og ble innlagt :)

Anonymous poster hash: 3a0bd...e0b

Wow, trodde det var jeg som hadde skrevet her. Jeg fikk vonde kynnere fra uke 18 og ble innlagt i uke 27 med riehemmende og lungemodning også på grunn av regelmessige kynnere som forkortet livmorhalsen. Fødte i uke 38+5, rundt to uker før termin. Er nå gravid med nr 2 og har samme forkorta livmorhals og sterke kynnere. Har regelmessige kynnere på kvelden typisk, kommer og går litt. Men har ikke født enda (uke 30), men har vært 100 % sykemeldt fra starten av og har vært igjennom dette før, så vet jo litt hva jeg tåler og ikke.

til TS

Er bedre å bli sjekket en gang for mye om man føler noe er galt enn en gang for lite :)

Men jeg hadde menssmerter, nedpress, kynnere allerede fra uke 30 begge gangene og jeg fødte ikke av den grunn. Er nok modning :) Kan nevnes at jeg gikk med 2-3 cm i hele 3 uker uten å føde, alt går! :)

Anonymous poster hash: 0e27c...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...