AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Heihei! I morgen skal jeg spise ute, og jeg teller kalorier som. En. Gal og lurte på hva jeg burde velge til mat da? Tuusen takk fir svar ;DAnonymous poster hash: 620e3...b72
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Heihei! I morgen skal jeg spise ute, og jeg teller kalorier som. En. Gal og lurte på hva jeg burde velge til mat da? Tuusen takk fir svar ;DAnonymous poster hash: 620e3...b72 Mente selvfølgelig FOR Anonymous poster hash: 620e3...b72
Kelsier Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Hva har du lyst på? Start der, så gjør du kaloritilpasningene ut fra det. Vil du ha biff, velg rødvinsaus i stede for bernaise, spis mye grønnsaker i stede for masse stekte poteter, drikk farris i stede for øl osv.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Hva har du lyst på? Start der, så gjør du kaloritilpasningene ut fra det. Vil du ha biff, velg rødvinsaus i stede for bernaise, spis mye grønnsaker i stede for masse stekte poteter, drikk farris i stede for øl osv. Jeg er veldig glad i kylling, vårruller, tja.. hva mer hahaAnonymous poster hash: 620e3...b72
Pringle Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Hvor ofte spiser du ute? Hvis det bare er en eller to ganger i uka, spis det du vil ha, og kos deg skikkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå