Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Jeg skal i et kombinert 40-årslag. Til tanta mi og typen hennes. Tanta mi tåler ikke trynet mitt og det er greit nok for meg. Men det skal være et famileselskap, så da må jeg nesten komme. Typen til tante har jeg møtt et par ganger, kjenner han ikke. Så, hva bør jeg gi til en tante som ikke liker meg og typen hennes som jeg ikke kjenner? :klø: Kanskje bare en flaske med noe alkohol i... Vin eller likør, eller metanol, kanskje. Men litt fantasiløst, muligens. Tips? Gidder ikke investere så mye i presangen, så den bør ikke koste så mye.
pusla Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Det der er et sånt typisk "gi-bort-en-god-flaske-vin"-tilfelle :-) . Ikke så kreativt, men alltid greit å gi og få, liksom.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 Ikke forstår jeg hvorfor du blir bedt. Hu tåler deg ikke og han kjennner du ikke. Jeg hadde ikke gått dit. Gå dit bare for at tanta de er nødt pga resten av fam+ Ikke f.... Antagelig lenge siden du var der også. eller er det sånn at tanta de vil strekke ut en hånd? Kansje det kan komme noe godt ut av det+ Kansje du kan høre med de andre hva hun liker/samler på+ Noe du vet hun vil sette pris på? hvis ikke blir det ikke lite fristende å gi en presang der?
Gjest greeney Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Jeg ble bedt fordi resten av familien ble bedt. Har ikke lyst til å kaste bort en hel dag på det, men. Kanskje det bare blir en flaske vin, ja. :-) Eller en konfekteske.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Eller en konfekteske. Nei, for konfektesken heter Gode Ønsker, ikke God Bedring...
Monstermagnet Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Gi henne ett eller annet hjemmelaget som hun trenger. Bare pass på at den ikke virker. Eller dersom du er virkelig lat, kan du kjøpe noe hun trenger, og deretter ødelegge det.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Hva med litt metanoltilsatt sprit på fin flaske, forresten? 60 % sprit + 40 % metanol..?
Fakse Skrevet 6. august 2004 #8 Skrevet 6. august 2004 Jeg skjønner at du er bedt siden "alle andre" er det, men jeg skjønner ikke at du ikke takker nei. Finn på en dårlig unnskyldning og send et gratulasjonskort.
Monstermagnet Skrevet 6. august 2004 #9 Skrevet 6. august 2004 Send et "Gratulerer med 50-årsdagen" kort
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #10 Skrevet 6. august 2004 Send et "Gratulerer med 50-årsdagen" kort Eller "Fred over minnet" eller "Med oppriktig deltagelse"
Donnie Darko Skrevet 6. august 2004 #11 Skrevet 6. august 2004 Den siste Mayhem skiva.. evnt debut-skiva til Darkthrone.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #12 Skrevet 6. august 2004 Hva med litt metanoltilsatt sprit på fin flaske, forresten? 60 % sprit + 40 % metanol..? Les åpningsinnlegget, din vinglepikk!
Elle Melle Skrevet 6. august 2004 #14 Skrevet 6. august 2004 Ønsker du å være: * nøytral * vise at du IKKE liker henne eller * gjøre inntrykk på resten av familien med en flott gave (til tross for det dårlige forholdet dvs god familiekarma til deg...)? Hvis du bare har lyst til å irritere henne skikkelig, kjøp noe stygt men dyrt og lat som om du eeeelsker det... Nei, fra spøk til alvor, vin er helt fint og passe nøytralt synes jeg, da slipper du å sløse bort krefter og tanker på damen.
Gjest heksa Skrevet 6. august 2004 #15 Skrevet 6. august 2004 gi noe fint til samboeren hennes og en blomster kvast til henne.
Kate Skrevet 6. august 2004 #16 Skrevet 6. august 2004 Synes dette er en fin anledning til å vise henne at du har gode sider også. Jeg hadde lagt stor omtanke i presangen hennes/deres, og gitt noe som viste at jeg virkelig hadde gått inn for å finne noe som passet. Da kan du få vist deg som et romslig menneske som ikke er så smålig at du bruker en slik anledning til å " få inn et stikk". Kanskje det også fører til at hun revurderer sin oppfatning av deg?
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #17 Skrevet 6. august 2004 Ja, og slik fortsetter de gode fam.båndene med slike gaver........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå